80%
Obsah
Řidičské dojmy
Kabriolet třídy E má spíše elegantní a elegantní vzhled, než sportovní hloubku, což se odráží v zážitku z jízdy. Je to velmi pohodlné a lehké auto, které jezdí, ale není zvlášť zapletené. Řízení má přiměřenou váhu, ale postrádá pocit, a proto se necítíte zvlášť povzbuzuje, abyste se s nadšením vyrovnali s náročnějšími silnicemi. Místo toho se cítí mnohem šťastnější a uvolněnější tempo, kde si můžete vychutnat střechu. Jízda je na pevném povrchu, ale je to opravdu viditelná na obzvláště špatných…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Mercedes-Benz popisuje kabriolet třídy E jako dokonalý pro řešení všech čtyř nepředvídatelných ročních období ve Velké Británii a kapuce na tkaniny je určitě impozantní. Je to neuvěřitelně dobře izolované, což znamená, že nebudete trpět, když je velmi chladno (nebo dokonce když ho zaparkujete v jasném slunci v horkém dni) a je to "akusticky optimalizováno", což v podstatě znamená, že na dálnici je velmi tiché, hluku větru nebo zvenčí. Pokles střechy trvá pouhých 20 sekund a je plně…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Nenajdete CLK Cabriolet v řadě Mercedes-Benz. To je proto, že byl nahrazen tímto - kabrioletem třídy E. V mnoha oblastech je to obvyklé. Je elegantní, rafinovaný k řízení a nadále má rychlou sklápěcí látkovou střechu. To znamená, že na rozdíl od některých alternativ s kovovými skládacími střechami existuje dostatek prostoru pro zavazadla. Ale jinak se to úplně liší od starého CLK. Cítí se větší, na začátku, a teď je místo v zadní části pro dva dospělé, aby pohodlně seděli. Předchozí CLK byla…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Elegantní styling. Malá turbulence shora dolů. Dobrý výběr benzinových a CDI dieselových motorů. Střecha se sklání dolů (a nahoru) na cestách.
- Není to příliš vzrušující nebo zapojení do řízení. Stylová obuv, Svaly zadních sedadel. Pružinová ruční přepínání. Čtyřválcové motorové vozy jsou hlučné s střechou dolů.
80%