100%
Obsah
Řidičské dojmy
Nové řetězové vačky jsou výkonnější, přesto nabízí 1,8 nižší spotřebu paliva a nižší emise, čímž je pro společnost řidiče lepší řešení BIK. A přestože je větší a lepší, auto je pouze o 10 kg těžší než dříve. Některé úspory hmotnosti byly v závěsu, který nyní má hliníkové spíše než lisované ocelové rámy a ultralehké ochranné rámy proti převrácení a systém vstřikování paliva je lehký plastový výlisek spíše než těžké kovové odlitky. Nové auto mělo dlouhou gesta a vedoucí projektu Nobuhiro Yamamoto…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Některé důležité rozdíly jsou trochu delší rázvor, což teoreticky umožňuje řidiči až do 6 "1", aby se pohodlně vešli dovnitř auta. Suchá západka je nyní centrální, což umožňuje, aby kapuce byla sklopná nahoru nebo dolů, jako jsou spínače, kliky dveří a pocit volantu jsou opravdu pěkné.Jsou čtyři držáky na nápoje (pro dva cestující?) ve dveřích a na středové konzole, ale samozřejmě středová konzola se zdvojnásobuje jako prostor pro uchování mobilních telefonů, digitálních fotoaparátů a…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Spousta lidí tvrdí, že je otcem modelu Mazda MX5. Příběh, který se mi líbí nejvíce, pochází od původního vůdce projektu Shigharu Hiraiwa. Úkolem se mu podařilo prodat koncept MX5 do tehdy obrovské tříbodové hlavní desky Mazdy. Jednoduše řekl: "Chtěli byste stavět auto o jednu třetinu méně než Mazda 323?" Všechny tři hlavy přikývly souhlasně. Pak se zeptal: "Chcete prodat auto o třetinu více než Mazda 323?" všechny tři hlavy nadšeně přikývly. Tak se původní Mazda MX5…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Skvělé sportovní auto. Neuvěřitelně obratné. Odpovědné řízení. Jednoduché každodenní život. Srovnatelně nenákladné běh. Střecha se snadno sklopí.
- Omezený prostor v kabině. Vyžaduje speciální chladicí kapalinu. Střecha není elektrická.
100%