Nové řetězové vačky jsou výkonnější, přesto nabízí 1,8 nižší spotřebu paliva a nižší emise, čímž je pro společnost řidiče lepší řešení BIK. A přestože je větší a lepší, auto je pouze o 10 kg těžší než dříve. Některé úspory hmotnosti byly v závěsu, který nyní má hliníkové spíše než lisované ocelové rámy a ultralehké ochranné rámy proti převrácení a systém vstřikování paliva je lehký plastový výlisek spíše než těžké kovové odlitky. Nové auto mělo dlouhou gesta a vedoucí projektu Nobuhiro Yamamoto se snažil zdůraznit jednostrannou koncentraci na "Jinba Ittai", starodávné japonské bojové umění konské lukostřelby, které vyžadovalo, aby člověk a jeho hora spolupracovali v dokonalé harmonii (samé vlastnosti, vyrobil MX5 Mk 1 a 11 tak dobře milovaný). 320 nákresů z designových studií Mazda v Kalifornii, Německu a Japonsku bylo vylepšeno do sedmi čtvrtletních modelů a pak na tři plné modely, které musely absolvovat zkoušku na to, že jsou rozpoznatelně MX5 od 100 metrů. Japonský design vyhrál, ale detaily jak z kalifornského, tak i německého auta byly začleněny do finálního výrobního automobilu. Na silnici se zrychluje dobře a zpracovává krásně, ale u našeho 2.0i 6-rychlostního motoru byl trochu výkonový hrot mezi 2500 a 3000 otáčkami za minutu, který musel být "poháněn". Žádný problém, jakmile si na to zvykl, ale dobrý důvod nechat standardní DSC pracovat na mokrých zimních cestách. Síťová vítr funguje dobře a nepohodlně se uklidní ani při rychlosti 120 mph. Abychom měli možnost relativně bezpečně sejmout auto, Mazda rezervovala na ráno go-kart. To je správně. Neskutečně těsná, zkroucená, úzká go-kartová dráha. Byla to druhá rychlost, maximální rychlost nejvýše 50 mph a hodně ne více než 30, ale cíl dokázat, jak chuckable auto může být dosaženo. Byla to těžká zkouška jinak jinak velmi progresivních brzd, která ztratila špatně při ošetření go-kart. Ne že by to mohlo být na otevřené cestě. Pak jsme měli řídit teoreticky mnohem pomalejší 126PS 1.8i 5-rychlostní a já jsem potěšen, že vám řeknu, že levnější vůz je broskev. Se sladkým progresivním přívodem energie a bez DSC, může být skutečně těžké řídit, ale stále se udržuje na pravé straně silnice a přináší úsměvy a žádné ošklivé překvapení vůbec. Na svých squidských pneumatikách Yokohama to bylo naprosto předvídatelné, kdy každé kolo vysílalo samostatnou zprávu o tom, kolik trakčních zbraní získalo a které poskytlo užitečnou marži pro chybu. "Jimba Ittai" personifikoval. Absolutně obrovská zábava. Lepší než MINI Cooper. A s vynikající kvalitou jízdy, která nasávala všechny druhy nepoddajných povrchů vozovky. Takže i když je 2.0i 6-rychlostní rychlost rychlejší, je to 16.400 liber 1.8i s látkovým vrcholem a slitinami, které jsou velice nadšené, že jsou jen dotek přátelštější k jízdě. Ale ujistěte se, že jde o tyto měkké směsi Yokohama ADVAN 205/50 R16 pneumatiky MAZDA MX5 2009 UPDATE Mazda 5 má facelift. Je to trochu jako setkání se starou přítelkyní, protože si myslí, že vypadá mnohem lépe, než si vzpomenete, a není si jistá proč. Šla do správného plastického chirurga. Namísto velkých skalpelových prací to byla jen čistá klepání a zastrčení. Polovina botoxu v rtech. Trochu sochající kolem očí. Tvarovější zadní konec. A najednou je nová, mladší žena. Také pod kůži došlo k trochu operačnímu zákroku. Omezení otáček 160-litrového motoru o objemu 2,0 litru byla zvýšena na 7500 ot./min, což jí umožnilo uvolnit plný výkon na 7 000, takže můžete zůstat v převodovce déle. Nový Induction Sound Enhancer ji činí trochu více foneticky, když vystupuje. Přesto je překvapivě jednodušší na peněženku. Úspora paliva činí až 38,17 mpg a emise až na 177 g / km nebo 181 g / km pro sport a přináší jí jednu roli v ročním daně. V tomto směru se takisto zlepšila verze 1.8i, a to z 38,7MPg na 40,1mpg a z 174k / km na 167g / km. Podruhé v Británii existuje také možnost automatické převodovky s motorem o objemu 2,0 litru. V MX5 Mk II bylo auto velmi krátké. Ale nová je šestistupňová, plná točivá převodovka, zmateně nazývaná "Powershift", stejně jako Fordova úplně jiná krabice a s výhodou volantu paddleshifters. Možná jeden pro dámy, ale na startu bylo k dispozici tolik autos, které jsme neměli šanci vyzkoušet. Již není základní model s plastovou kapotou a ocelovými koly. Řada nyní začíná plátnem a slitinami. Všichni dostanou kožený kryt, volant a parkovací brzdu. Rádio / CD je kompatibilní s MP3 a má zdířku aux a šest reproduktorů. Všichni mají revidované přední odpružení s více lineárním řízením a Dynamic Stability Control. Všechny verze 2.0 jsou vybaveny systémem Traction Control a omezený skluz. 2.0i Sport dostat Bilstein klapky, 17 "slitiny s 205/45 Bridgestone Potenzas, přední vzpěry vzpěra, 6 rychlostní manuální box, přední mlhy, vyhřívaná kožená sedadla, klimatizace aircon, cruise control, BOSE premium zvukový systém s 6CD autochanger, 7 reproduktory a Bluetooth hands-free systém pro váš mobilní telefon.Ve skutečnosti je to vlastně vylepšená verze spec pro MX5 Mk III Speciální vydání vydání 2005. A samozřejmě místo soft-top, můžete se rozhodnout pro ' Roadster Coupe "s pevnou deskou, která se za 12 sekund zajíždí do prostoru nad obuví, aniž by zasahovala do zavazadlového prostoru zavazadlového prostoru. Držitel klíčů rozhodl, že kdybychom chtěli řídit automatický systém, museli jsme být belgičtí. jsme opustili paddleshifters na Frites a začali jsme test v 2.0i Roadster Coupe Sport, jsme se přestěhovali na 1.8i Roadster Coupe a druhý den, protože jiný národ měl své ručníky na autách, skončili jsme s řízením kolem Amalfi pobřeží v jiném 2.0i RC Sport V našich cestách jsme se setkali s každým povětrnostním předpokladem, který lze představit kromě trvalého, teplého slunečního svitu, takže vrcholy cínu zůstaly nad našimi hlavami. 1.8i byl v pořádku, s mnohem lepší jízdní kvalitou na svých rozumných 205/50 R16 Yokohamas než 2.0i Sport na 205/45 R17s a tvrdších tlumičích. Přijetí DSC bylo velice užitečné, protože když jsme na pár koutech narazili na ledové mazivo, přestalo vozidlo vážně vypadat. A opravdu je to v pořádku. Pokud chcete zábava, sportovní vůz, které je dobré řídit na skutečných cestách, ať už jsou hlízené nebo ne, neztratíte s motorem 1.8i a jeho pěkně rozloženou pětistupňovou skříňkou. A na £ 16,345 je to skutečně £ 5 levnější než originální MX5 1.8i Option Pack v roce 2005. Je to jen to, že pokud jste o vaše sportovní auta trochu vážnější, musíte mít 2.0i Sport, preferujete plátno nebo plechovku mezi hlavou a deštěm. Něco takového nebo jiného v tomhle jsem nikdy nenalezl špatnou rychlost. Druhý byl tak nízký, jak jsem potřeboval jít na vlasy, aby se motor udržel na varu. Třetí umožnil obrovský rozsah rychlosti pouze za jeden rychlostní stupeň. Motor vždy vytahoval čistě. 6. rychlost kolem 24 km / h za 1000 otáček za minutu. Kombinace byla tak blízko dokonalé, jako za méně než 20 000 liber. Ve skutečnosti to není lepší než 30 000 liber, dokonce včetně Hondy S2000 ve vašich součtech. Řízení MX5 opět v den, kdy Abarth 500 přináší domů, o kolik lepší může být špičkové sportovní vozidlo se zadním pohonem než cokoli s pohonem předních kol. Což neříká, že Abarth 500 vybledl ve srovnání. Byl to naprosto jiný druh auta. V nějaké době v nepatrné budoucnosti musím vzít MX5 2.0i Sport na vrchol Gurston, abych zjistil, jak zvládne ty dvě velmi obtížné zatáčky.
100%