Některé důležité rozdíly jsou trochu delší rázvor, což teoreticky umožňuje řidiči až do 6 "1", aby se pohodlně vešli dovnitř auta. Suchá západka je nyní centrální, což umožňuje, aby kapuce byla sklopná nahoru nebo dolů, jako jsou spínače, kliky dveří a pocit volantu jsou opravdu pěkné.Jsou čtyři držáky na nápoje (pro dva cestující?) ve dveřích a na středové konzole, ale samozřejmě středová konzola se zdvojnásobuje jako prostor pro uchování mobilních telefonů, digitálních fotoaparátů a dalších kousků.Vrcha skutečně jde nahoru nebo dolů za 3 vteřiny a ukládá úhledně a rovnoměrně s pasem auta. výškově nastavitelné a sedadlo je nastavitelné hřebenem, ale řidiči s delšími nohami se ocitnou ve vzpřímené poloze, protože se sedadlem vpravo zpět vestavěné kruhové obruče nezastaví, že je skloněná vůbec.To bylo ideální pro mě na 5 '9 " , a všechno bylo na správném místě ce. Ale já bych naléhal na někoho vyššího, aby šel na prodloužený zkušební jízdu předtím, než spolkne myšlenku, že šest zápatí může být opravdu pohodlné. Kromě úložného držáku na konzoly, sluchátka s přiměřeným rozměrem a uzamykatelné přihrádky za sedadly není uvnitř vozu žádný úložný prostor (zvětšení zoomu bez velkého pokojového prostoru). A ačkoli obuv má 150 litrů, a bude mít golfové hole položené napříč, 150 litrů není moc. Takže Mazda nabízí příslušenství bootrack a hliníkové kufříky kompatibilní s kabinou, které stojí za to investovat, pokud plánujete dovolenou v autě.
100%