Mazda MX-5 RF je stejně tak dobrá, jako je soft-top, navzdory dodatečné hmotnosti a složitosti sklápěcího kovového vrcholu. To je částečně až na nějaké další ztuhnutí těla, ale hlavně kvůli tomu, že je Mazda tak úchvatná svou úsporou hmotnosti - není to mnohem těžší než kabriolet. Ve skutečnosti jsou obě auta tak podobná, že jízdě nebudete cítit, že jste při jízdě vynechali jednu nebo druhou. Řízení je krásně vážené a přesně přesné, závěs udržuje vůz čistý a připravený v zákoutích a benzínové motory jsou fantastické, střecha nahoru nebo dolů. Jako auto pro boj s britskou zpáteční cestou je vznešené. Dokáže přinést velké úsměvy a vzrušení bez obrovského množství energie a masivní rychlosti, což je skvělé pro nerovné a zkroucené jízdní pruhy. Dokonce i s poměrně skromnými motory 131PS a 160PS, MX-5 RF nemá pocit, že by nic nechybělo. Oba motory s objemem 1,5 litru a 2,0 litru se nabízejí bez přeplňování, a tak plynulě stoupají po červené čáře a vytvářejí skvělý zvuk. Manuální převodovka, která je standardně vybavena oběma motory, je radost z použití s krátkým, houževnatým házením, které je opravdu uspokojující, aniž by bylo těžké. Možnost 1,5 litru může mít méně síly a točivého momentu, ale stále je vhodná pro MX-5 v jak konvertibilních, tak i RF formátech. A přestože RF je trochu pevnější - a trochu těžší než vozidlo vybavené tkaninou - není nutné se rozhodnout pro výkonnější motor. I když nebudete litovat rozhodnutí, pokud se rozhodnete strávit trochu víc ... Unikátní pro RF je šestistupňová automatická převodovka, dostupná pouze s motorem o objemu 2,0 litru. To je v pořádku pro jízdu po cestě, přijíždějící do scenérie, ale to odnese něco od nádherného zážitku z jízdy. Mnozí lidé samozřejmě jen chtějí uvolněný křižník a za to, že automatická převodovka provádí práci.
100%