MX-5 RF má skládací kovový kryt namísto střechy tkaniny namontované na kabriolet. Je ovládán tím, že drží spínač bez ručního klipu, jako je kabriolet, přičemž trvá 13 sekund, než se zvýší nebo sníží. Může být provozován při jízdě, ale pouze při rychlostech až 6 milisekund, což je pravděpodobně užitečné pouze na příjezdové cestě. Chcete-li, aby to bylo jednoduché a lehké, jsou na střeše jen dvě části, které se skládají dolů - zadní sloupky zůstávají na svém místě a dávají RF vzhled targa. V praxi, zatímco to není tak otevřené pro prvky jako kabriolet, to se stále cítí velmi podobně jako kabriolet. V opačném případě je RF velmi podobné jako kabriolet, se stejným uspořádáním interiéru, binnaclem a dotykovým displejem. Skládací kovový vrchol znamená, že hlavová místnost je u vyšších řidičů pevná. Každý, kdo se pohybuje nad 6 stopami, se bude snažit dostat se pohodlně a obzvlášť vysoký řidič jednoduše nebude vyhovovat. Na straně plus je plocha zátěže přesně stejná jako u softwarového krytu, a to navzdory dodatečné složitosti kovové střechy. Znamená to, že prostor je stále velmi omezen, s dostatečným prostorem pro malý nákupní výlet nebo pár vaků na víkendy, ale nic víc. RF nemá žádnou základní úroveň výplně SE, jako kabriolet. To znamená, že kromě omezených vydání je možné vybírat pouze varianty SE-L a Sport. Zařízení obsahuje dotykový displej, připojení Bluetooth a klimatizaci. Je zřejmé, že na libovolné variantě v této oblasti neexistuje připojení Apple CarPlay nebo Android Auto. Standardní vybavení: funkce SE-L trim, LED světla, červená šití, další držák pohárku, tempomat, ovládání klimatizace, 7palcová dotyková obrazovka, další USB konektor, Bluetooth pro streamování zvuku, telefonní hovory a připojení k internetu. Modely s objemem 2,0 litry získají diferenciál s omezeným skluzem, přední výztuh a větší 17-palcová kola z lehkých slitin. Nav modely získávají satelitní navigaci. Sportovní výbava dodává zesílení kola ze slitiny hliníku, automatické stěrače, auto světla s adaptivním systémem předního světla, kožené čalounění, vyhřívané sedačky, auto-tlumící zpětné zrcátko, vstup bez klíče, premium audio BOSE, varování před odjezdu z jízdního pruhu. Modely s objemem 2,0 litru získávají diferenciál s omezeným skluzem, přední výztuha, tlumiče Bilstein a větší 17-palcová kola z lehkých slitin. Nav modely získávají satelitní navigaci.
100%