Pokud chcete MX-5, ale obáváte se nedostatečné bezpečnosti nebo zdokonalení poskytovaných textilním vrcholem, pak RF - nebo Retractable Fastback - dokonale zapadá do účtu. Je to stejně dobré, jak řídit jako měkký vrchol, přesto stále přitahuje vítr ve vlasech - ale ujistěte se, že se do něj vejdete, protože je dostatečně velká. Stropní mechanismus není obrovsky složitý, takže dvoudílná kovová špička úhledně zapadá do stejného prostoru jako textilní střecha normálního MX-5. Kompromis je dvojice coupe-podobných pilířů, které dávají RF profil podobný targa, spíše než tradiční kabrioletní vzhled. Trvá 13 sekund, než se sklopí nahoru nebo dolů a pracuje rychlostí až 6 km / h - efektivně tak pomalu, že budete muset přestat používat. Navzdory tomu, že to vypadá, RF se cítí jako správný kabriolet na silnici, ačkoli nebyl docela tak otevřený prvkům. Je to také jemnější a tichší, když je střecha na místě díky hrubší kovové špičce. Nevýhodou je snížená výška hlavy v porovnání s měkkou horní částí - která byla již u vysokých řidičů pevná. MX-5 RF je kromě střechy z velké části stejný jako u soft-top auta. Palubní deska má totožné uspořádání, obuv má stejnou velikost a rozsah motoru je zrcadlen s benzinovým motorem o objemu 1,5 litru a benzinovým motorem o objemu 2,0 litru o výkonu 160 koní. Jediným rozdílem je možnost automatické převodovky. Manipulace je stejně tak dobrá jako soft-top - pokud není trochu lepší. To je díky jistému dodatečnému ztuhnutí podvozku a nastavením závěsu na míru, takže řízení je ostrým a okamžitým. Je to absolutní radost z jízdy, s krásně váženými ovládacími prvky a vynikající přesností v zákrutách. Stojí to trochu víc a neexistuje žádná základní úroveň výplně SE, ale RF se cení za to, že je to navíc. Vypadá to dobře, jezdí dobře a má další výhodu lepší bezpečnosti a vylepšeného vylepšení kabrioletu. Možná nebude mít stejný pocit ze silnice, ale je to lepší všestranný. Pokud se vám to hodí.
100%