Mazda CX-3 je k dispozici s volbou dvou benzínových motorů o objemu 2,0 litru nebo jednoho naftového motoru o objemu 1,5 litru. Varianty benzinu vyrábějí buď 120PS nebo 150PS, zatímco nafta produkuje 105PS. Dokonce i základní benzín by neměl ponechat řadu řidičů, kteří chtějí získat energii díky rozumnému výkonu 204Nm. Motor s výkonem 120 koní vyšel v rozmezí 136 g / km nebo 137 g / km CO2 v závislosti na stupni výbavy a oficiální ekonomika se pohybuje mezi 47,9 a 48,7 l / min. Motor s výkonem 150 koní je dostupný pouze v modelu s nejvyšším výkonem, který je poháněn všemi čtyřmi pohonnými jednotkami. Má výkon 44,1 megapixelů a emise 150 g / km. Systém pohonu všech kol není skutečně určen pro těžké terénní podmínky, ale měl by poskytnout dodatečnou bezpečnost při špatném počasí. Frugální a vysoký kilometrový řidič bude nejlepší s dieselem, spíše než benzín. Může mít nižší výkon, ale špičkový točivý moment 270Nm, který je k dispozici od pouhých 1600 otáček za minutu, znamená, že je citlivý a schopný, což usnadňuje předjíždění a snadnou jízdu na dálnici. Je to také efektivní, s oficiální ekonomikou 70,6 mpg a emisemi 105 g / km. Jedna oblast, ve které je Mazda CX-3 opravdu skvělá, je v její manipulaci, a to zejména na britských silnicích s nízkou kvalitou. Jízda je pohodlná, ale karoserie není vážným problémem a řízení nabízí dobrou zpětnou vazbu. Vysoké úrovně přilnavosti dokončují obraz a vytvářejí tak zábavné vozidlo. Není to ale jen doma na silnicích B - lehká, přesná změna rychlosti a světelná spojka usnadňují řízení města, zatímco hluk motoru a silnice je potlačován při rychlostech na dálnici. To znamená, že kolem vnějších zrcátek je viditelný, ale nenápadný hluk větru. Kupující, kteří chtějí automatický systém, si mohou vybrat mezi benzinovými motory o objemu 120PS nebo vznětovými motory o výkonu 105PS, které jsou k dispozici se šestistupňovou automatickou výbavou. Auto nemá žádný skutečný dopad na emise nebo ekonomiku benzinového modelu, ale zvyšuje emise nafty ze 105g / km na 136g / km, nižší spotřebu paliva z 60,1mpg na 54,3mpg.
80%