Nejšetrnější model Quattroporte v tomto sortimentu je třílitrový diesel, tentýž motor, který se používá v menším modelu Ghibli. Poskytuje stejný výkon 275 koní a dostatek tažné síly s točivým momentem 600 Nm, což znamená silné snížení výkonu a dostatek svalů pro snadné předjíždění. Je to také nejlevnější u méně než 70 000 liber a s tvrzenou spotřebou pohonné hmoty o hodnotě 45,6 megapixelů se vrací velká ekonomika pro velké vozidlo. To není daleko za Audi A8 3.0 TDI, který má menší výkon. Díky nádrži o objemu 70 litrů nebudete trávit příliš mnoho času na palivových čerpadlech. Maserati zajistil dobré zvuky naftového motoru s pěknou poznámkou o motoru V6, zatímco silně vytáhne převodovky, což znamená, že nikdy nemáte dostatek výkonu. Pomáhá to díky vynikajícímu osmistupňovému automatickému systému, který je standardně dodáván. Má rychlé posuny, ale přesto je neuvěřitelně hladká, ale jedna kritika je volič rychlostních stupňů. Má neohrabaný provoz, takže není snadné rychle vybrat správný převod (například při rychlém tříbodovém zatáčení), zatímco jeho uvedení do parku vyžaduje větší sílu, než byste očekávali. Zatímco diesel má své zásluhy, Quattroporte je pro nás o benzinových motorech. Model S je poháněn motorem V6 o objemu 3,0 litru s výkonem 410 koní, který dosahuje rychlosti 5 až 60 km / h, ale skutečný vrchol je Quattroporte GTS. GTS je poháněn 3,8-litrovým V8. Stejně jako V6 je to motor, který byl navržen firmou Maserati, ale postavený Ferrari v Maranellu. Ve skutečnosti také řídí Ferrari California. Sedící na vrcholu řady Quattroporte není GTS levná. Začíná to za necelých 110 000 liber a to je předtím, než přidáte nějaké možnosti. To je více než XJ Supersport, Audi A8 W12 a blízko oblasti Mercedes-Benz S63 AMG. Takže může soutěžit? Z hlediska přímého výkonu má všechna správná pověření. Zrychlení z 0 - 62 km / h trvá 4,7 sekundy a je to bez námahy, jak je to vysíláno, které dojem nejvíce. Maserati shrnuje Quattroporte jako "elegantní výkon" a je snadné pochopit proč. Osmistupňová převodovka funguje velmi dobře s motorem V8 a vždy dokáže být na správném rychlostním stupni. Okamžitý výkon s libovolnou rychlostí a GTS snadno dosáhnou rychlostí typu Autobahn s minimálním rozruchem. K dispozici je sportovní nastavení, které zvyšují odezvu škrticí klapky a přidávají výfukové plyny otevřením ventilů při vypnutí napájení, ale je to nádherný zvuk tohoto V8, který ovládá. Na rozdíl od menšího Ghibli má Quattroporte výbornou jízdu. To je na adaptačních tlumičích - které Maserati volá Skyhook - které jsou standardně vhodné. Ty se mohou nezávisle nastavit, aby poskytly vynikající komfort nebo mnohem pevnější nastavení v režimu Sport. Standardně Quattroporte je pohon zadních kol a je dodáván s mechanickým diferenciálem s omezeným skluzem. V důsledku toho je trakce silná, dokonce i z pomalých rohů. Quattroporte může být velké auto dlouhé více než pět metrů, ale zřídka ho cítí. Ovládání je také přesné, ale nemá pocit - je to obvyklá tradice v autech této velikosti - nicméně nezhoršuje celkový zážitek z jízdy. A je to skutečně zážitek. GTS je radost řídit, bez ohledu na to, zda se potáříte ve městě, na dálnici nebo na dobrodružné cestě.
80%