Pokud je jedna oblast, která dovolí Maserati dolů, je to kabina. V interiéru není nic zásadního, ale vzhledem k ceně Quattroporte - náklady na GTS přesahují 100 000 liber - očekáváte lepší pozornost detailu. A vzhledem k tomu, že Quattroporte stojí proti modelům Mercedes-Benz S-Class a Jaguar XJ, jsou tyto nedostatky ještě výraznější. Problém spočívá v tom, že interiér Quattroporte je pro všechny vkus a italský styl exteriéru zjevný. A tam jsou oblasti, kde kvalita je pod par. Některé z přepínačů se chovají jako křehké - například kontrola jasu v přístrojové desce - zatímco jednotlivá sloupová stopa je zřetelně datovaná a bude známá každému, kdo řídí velký Chrysler nebo Jeep Grand Cherokee. Dotykový displej má také pocit, jako by nepatřil v automobilu na této úrovni. Stříbrný plastový obal vypadá levně a zatímco systém funguje dobře, displej a menu nejsou atraktivní. Určitě není srovnán s takovým, jako je Audi A8 s pokročilým systémem MMI. Ačkoli můžete přinejmenším připojit svůj iPhone přímo k němu, aniž byste potřebovali zvláštní konektor. Existuje však spousta pozitivních výsledků. Tento Quattroporte je mnohem pohodlnější než dříve s více sedadly, zatímco 107mm delší rozvor znamená mnohem lepší nohy pro ty, kteří seděli v zadní části. Nakonec Quattroporte je skutečný výkonný čtyřsedačkový. Poloha řidiče je perfektní a sedadlo a sloupek řízení jsou dostatečně nastavitelné. Kvalita kůže na dvířkách a pomlčkách dveří je také špičková, zatímco na hlavě je krásný pocit plyše. Podrobnosti, jako jsou rukojeti s hlubokými chromovými dveřmi a volitelným lesklým povrchem z uhlíkových vláken, dodávají nádech potřebného stylu. Bezrámové dveře jsou dalším hezkým nádechem a připomínají kupé podobný vzhled a navíc je zde značka Maserati, která sedí uprostřed palubní desky. Pokud jde o praktičnost, Quattroporte se rovná konkurenci s 530-litrovým bootem o 20 litrů více než třída S. Je také skvěle tichý při vysokých rychlostech s minimálním silničním a větrným hlukem, čímž je Quattroporte rychlý, když chcete, ale také velmi příjemně cestujete dovnitř. Zadní sedadlo se třemi sedadly je standardní, ale můžete si zvolit dvě samostatná sedadla které přicházejí s elektrickým nastavením a topením a větráním.
80%