Když byl Levante zpočátku uveden do provozu, byl k dispozici jen jeden motor - 3,0-litrová dvoumotorová turbodiesel. Je to stejný motor používaný v modelech Ghibli a Quattroporte a má stejný výkon s 275 s. To je o něco více než Porsche Cayenne a Levante má také trochu více točivého momentu s 600 Nm. Levante je mírně rychlejší než Cayenne od 0-62 mil za hodinu, přičemž trvá 6,9 sekundy, ale je to síla v záběru, která činí Maserati tak silnou na cestách. Celý tento točivý moment znamená, že je to rychlé, když chcete překonat pomalejší vozidlo nebo vyjíždíte z rychlé jízdní dráhy z rychlé jízdní dráhy. Ekonomika je docela dobrý s nárokovaným 39.2mpg, ačkoli v každodenní jízdě budete pravděpodobněji vidět postavu v pozdních 20s. Ale i tak s 80-litrovou palivovou nádrží nebudete muset příliš často přestat na palivo. Motor není úplně tichý - nejlépe bychom ho popsali jako "charakteristický" - ale hluboký zvuk dodává pocit, že je to sportovní SUV, který je navržen tak, aby byl zaznamenán. Odpověď na škrticí klapku je lepší než reakce motoru Ghibli a Levante je lepší, když chcete zrychlit. Dejte to do sportovního modelu (ve skutečnosti existují dva sportovní módy) a poznámka o motoru je ještě výraznější, plus výfukové plyny jsou hlasitější, i když se zrychlují tvrdě a spíše se vám setkáváme s nepříjemným sacím hlukem. I když nejsou problémy s výkonem, volba zařízení v Levante není tak skvělá. Páka řadicí páky má spíše neohrabaný provoz než uklidnění něčeho jako BMW. To znamená, že je snadné dostat P, když jedete na R, což má za následek rozpačité stacionární oživení spíše než parkování ... Když jste na cestách, to samozřejmě není záležitostí a osmiletá převodovka Levante funguje skvěle dobře. Stejně jako Ghibli a Quattroporte má také ruční režim, kde můžete použít převodové páky namontované na volantu. Jsou připevněni ke sloupku spíše než ke kolu, což z nich dělá trochu nepříjemné použití. Také je to poměrně drastické, než aby se na vozidlech, jako je Audi Q7, podařilo změnit minimální rychlost. Ale toto je osobní přednostní věc a většina lidí zřídkakdy je používá v každodenní jízdě. Kde je Levante vyniká svou kvalitou jízdy. Díky vzduchovému závěsu je to neuvěřitelně hladké a pohodlné, i přes velké hliníkové kolečka. Výška jízdy se přizpůsobuje vaší rychlosti a navíc je při zaparkování můžete snížit na přístupovou výšku. Dokonce i za špatných silničních povrchů nebo dálkových dilatačních spár pokračuje v jízdě dobře. Existuje však několik malých otázek, které se objeví pouze tehdy, když začnete řídit Levante s trochou chuti, což jsme si jistý, že je to bod (to je Maserati). Brzdy vypadají zpočátku silně, ale nedostatek kousnutí, když je skutečně potřebujete, například přiblížení se k ohybu v rychlosti. Pak je tu řízení. Je to těžké a masné s nízkou rychlostí, ale podivně postrádá pocit, když vyjednáváte o rohu. To neznamená, že Levante nezvládne dobře. Naopak, je to jedna z nejlepších SUV kolem rohů s minimálním tělem a obrovskými rezervami. Dokonce dostatečně konkurenční i pro Porsche Cayenne.
80%