Zatímco Levante je zvenčí nápadný, interiér je ve srovnání s trochu zmatený. Kvalitu nelze popřít. Je to skvěle dokončené a dobře sestavené a navíc jsou k dispozici různé dřevěné obložení a kožené povrchové úpravy, abyste mohli své Levante přizpůsobit tak, jak byste chtěli. Pokud jde o uspořádání a ovládání kabiny, je to poměrně standardní jízdenka Maserati. Takže design je elegantní, i když předvídatelný a zatímco je vše snadné pracovat, není nic zvláštního, které by ho vyniklo. Chybí moderna Audi Q7 - ale díky vynikajícímu dotykovému systému je méně tlačítek než na Porsche Cayenne. Tato dotyková obrazovka ovládá všechny hlavní funkce, ačkoli jsou ještě k dispozici tlačítka pro klimatizaci a správné vytáčení, které umožňuje rádio směrem nahoru a dolů. Ve skutečnosti je to jeden z nejlepších systémů "infotainment" (ano toto slovo nenávidíme) kolem s citlivou obrazovkou a ostrým displejem s vysokým rozlišením. Očekáváte, že některé z tlačítek a ovládacích prvků budou v této ceně mnohem hezčí - velká ukazovátka / stírací lišta vypadá zřetelně starým kloboukem, ale to jsou jen malé úchyty v kabině velmi kvalitní. Rozhodující je to, že získáte správné základy s vynikajícím postavením, které vám umožní vidět konec kapoty, a to tak, jak má Levante velký otočný kroužek. Levante také má prostor. A spousta toho. V zádech je spousta místa na nohy spolu s dobrým kloboukovým prostorem. To je místo, kde Levante trumfí Ghibli - je to mnohem prostornější. Boty jsou také velké, s 580 litry nosného prostoru. V reálném světě to znamená několik velkých kufrů, golfových klubů a elektrický vozík bez problémů. Můžete dokonce uložit kočár s volným prostorem. To znamená, že BMW X5 má více bootů, stejně jako Jaguar F-Pace.
80%