Ghibli je první Maserati s dieselovým motorem. Je to 3.0-litrový V6, který vyrábí 275PS, ale to, co vyniká, je 600Nm točivého momentu, který dodává svalovou výkonnost nafty Ghibli. Zrychlení z 0-62 km / h trvá 6,3 sekundy a rozhodně není špatný vztah k benzinovým motorům 3,0 litru V6 se silným tempem. Plus samozřejmě úspora paliva je mnohem lepší s nárokovaným 47.8mpg k dispozici. Emisí CO2 je 158g / km, což je na stejné úrovni jako soupeři podobně jako Jaguar XF. Díky tomu, že je to V6, má motor spoustu charakteru, a přestože to není nepříjemné, z kapoty je spousta zubů, než v konkurenčních V6 dieselech z Audi nebo Jaguar. Může být trochu pomalé reagovat na vstupy škrticí klapky při nízkých rychlostech, takže jízda v provozu není vždy hladká, ale větší zájem je volič rychlostních stupňů. Má neohrabaný provoz, takže není snadné rychle vybrat správný převodový stupeň, zatímco jeho uvedení do parku vyžaduje větší sílu, než byste očekávali. Jakmile jste na cestách, to je méně problém a můžete místo toho těšit obrovský výkon 3.0 diesel. Vychází skvěle z nízkých otáček se svalovým vzhledem a krásným zvukem. K dispozici je také sportovní nastavení, díky němuž je výfukové plyny výraznější a zrychluje řazení z automatické převodovky. Osmistupňová skříňka funguje dobře ve standardním režimu, i když může hýbat na rychlostních stupních, když spěchá. Druhou možností je umístit do ručního režimu a sami seřadit převodovku pomocí řadicí páky. To představuje další problém, protože pádla jsou upevněna na sloupci namísto na volant. Toto je samo o sobě nepříjemné, ale ještě horší je skutečnost, že spíše než uspokojivý výkyv na pádlo pro změnu nahoru nebo dolů, Ghibli vyžaduje obrovský záběr buď. Není zdaleka příjemné a způsobuje, že se systém cítí datován. Existují však lepší zprávy, pokud jde o manipulaci. Navzdory nedostatečnému cíli v řízení je pohon zadních kol Ghibli impozantní díky rohům s působivým množstvím přilnavosti, dobrou přilnavostí díky mechanickému diferenciálu s omezeným skluzem a velmi malému přenosu hmotnosti. Má dobrou agilitu pro to, co je značné auto, a je také velmi rafinované, i když brzdy nedosahují postupu. Bohužel jízda není nejlepší a Ghibli se může snažit usadit na zvlněných cestách, i když existuje možnost adaptivního tlumícího systému Skyhook. Diesel Ghibi je také k dispozici se sportovním odpružením, které snižuje výšku jízdy o 10 mm a používá tvrdší pružiny a tvrdší tlumiče. Kromě nafty jsou k dispozici také dvě benzinová verze Ghibli. Oba používají zážehový motor 3,0 litru V6 s turbodmychadlem se standardním modelem, který vyrábí 330 koní a Ghibli S vyvíjí 410PS a 550Nm. Druhý je skutečný výkonový model v rozsahu s rychlostí 0-62 km / h jen 5,0 sekundy, ačkoli jak byste očekávali, ekonomika je docela špatná u 27,2mpg.
60%