Maserati je již dlouho značkou spojenou se stylem, výkonem a exkluzivitou. Věci se mění, zatímco italský výrobce vypadá, že je méně z nízkého hráče a přesune se více do hlavního proudu s rozšiřujícím se modelovým rozsahem. Posuňte nový Ghibli. Jedná se o sedan se čtyřmi dveřmi, který sedí pod Quattroporte v řadě Maserati a z hlediska velikosti je podobný BMW řady 5 a Jaguar XF. Název Ghibli není nový. To se datuje do šedesátých lét, ačkoli pak byl grand tourer navržený soutěžit s auty jako Ferrari Daytona. Nyní je to mnohem rozumnější sedan a velká zpráva je, že Ghibli bude prvním Maserati, který přijde s dieselovým motorem. Jednotka 3,0 litru V6 je také použita v Jeep Grand Cherokee a dostane osmibrokovou automatickou převodovkou. Vedle toho jsou dva benzinové motory V6. Ghibli je určitě charakteristický styl, s dlouhou kapotou a krátkým zadním koncem. Agresivní přední část je vybavena úhlovými světlomety, které jsou podobné těm, které jsou vidět na Quattroportu, a mřížka a větrací otvory jsou ozvučeny motory Gran Turismo poháněné motorem V8. Většina konkurence vypadá zcela běžně. Bohužel, kabina není tak dramatická a postrádá některé z stylů, které očekáváte od italského luxusního automobilu. Kvalita je impozantní a luxusní interiér je neuvěřitelně pohodlný. Jednou kritikou je nevýrazná akce selektoru řazení, která není příliš příjemná, zatímco výhybky pro převodovku jsou namontovány na sloupku řízení namísto samotného kola. Ghibli soutěží s špičkovými verzemi BMW řady 5 a podobně, takže není žádným překvapením vidět cenu, která by odpovídala. Model nafty stojí 48 600 liber, což je konkurence konkurence. Je to impozantní rafinovaný salon a auto, které je zárukou, že vytvoří spoustu zájmu a obdivu.
60%