Maserati říká, že se zaměřuje na elegantně jednoduchý interiér s čistými liniemi a uživatelsky přívětivým vybavením. Rozhodně uspěla a dala Ghibli pocit luxusu, který není vždy nalezen u konkurenčních vozů. Kožená skříňka a dveře mají pro ně krásný pocit a je zde kvalitní vzduch. Je to škoda, že je to kvůli tomu přeřazení páky. Jiné úchytky jsou jediným indikátorem, který také ovládá stěrače. Vzhledem k tomu, že jsou sloupky řízení umístěny na sloupku řízení, musíte natáhnout ruku, abyste dosáhli stopky, než aby jste mohli ukazovat indikátor. Na plusové straně jsou číselníky stylový, přesto jednoduchý design a mezi nimi sedí barevná obrazovka s velmi komplexním palubním počítačem a řídícím systémem. Standardně je dodáván s digitálním speedem a je snadno ovladatelný pomocí tlačítek na volantu. Jednou zvláštností však je, že na multifunkčním volantu není ovládání hlasitosti. Poloha řidiče je však dobrá a v sedadle řidiče a sloupku řízení je spousta nastavení. Zadní viditelnost není skvělá a opravdu je těžké posoudit končetiny předních i zadních kol, ale naštěstí existují přední a zadní parkovací senzory jako standardní a volitelná reverzní kamera jako součást komfortního balení. Zadní sedadla nabízejí přiměřený prostor i přes coupe-design, ačkoli vyšší cestující najdou hlavu místnost těsně a úhel střechy znamená, že se cítíte lemované dovnitř, nicméně, nohy je dobré a Ghibli je také praktické se zadními sedadly, které se rozdělí a plus 500 litrové boty, které jsou užitečné široké, i když mají spíše úzký otvor. Stejně jako velké množství úložného prostoru, včetně velkého křídla pod centrální loketní opěrkou, má Ghibli spoustu moderních dotyků včetně velkého 8,4 palcového barevného dotykového displeje v rámci systému Maserati Touch Control. Obrazovka má vynikající rozlišení s jasnými tlačítky, které ovládají intuitivní a snadno ovladatelný systém. Nav je velmi dobrá a rychlá trasa a je zde i USB připojení, které podporuje iPhony a iPody.
60%