Přemýšlejte o tom na chvíli. Dvou a půl tuny limuzína, která může za 60 sekund vytírat rychlostí 60 mph, pokračuje k elektronicky omezené rychlosti 155 km / h, výlet při rychlosti 112 mph za pouhých 2 000 otáček za minutu, návrat 30,4 mph a spáří pouze 219 g / km CO2. jen limuzína, která se nedostává do tax 400 GBP. Značky "Hybridní" na boku jasně říkají veřejnosti, které vám záleží na životním prostředí, možná ne tak hodně jako majitel vozidla Prius, ale přinejmenším neopustíte všechny ostatní, aby se udusili ve výfukových plynech. Před jízdou došlo k nějakému poplachu u elektronicky řízeného elektrického řízení, což je vysoký poměr při nízkých rychlostech, nízký poměr při vysokých rychlostech, a přesto se urychluje v scénářích "před havárií". Někteří z nás přemýšleli, jestli se to bude chovat jako "strach řídit". Přesto se na cestě nabízí lepší dojem řidiče "pocit" než kterýkoli jiný Lexus LS. Není to dokonalé, protože není lineární. Elektronika převzala z kolečka a mechanické přesnosti. Ale auto je zaměřeno na řidiče, kteří se možná nezajímá o tolik zájem, jako ostatní z nás (především Američané) a elektrické řízení spolu s jinou elektronikou podvozku by mohlo jen zachránit životy spolu s ostatními, do. Dokonce i jízda na simulovaném ledu se auto sbírá a zůstává pod kontrolou. Určitě jsme neměli žádné alarmující okamžiky, a to i přes zuřivé zrychlení až po plné běžné silnice a mnohokrát (pokud je prostor a obezřetnost povoleno) maximalizovat auto na dálnici. Mohl bych pokračovat dál a dál. Naštěstí neexistuje žádná interpretace i-drive. Místo toho jednotlivé tlačítka ovládají jednotlivé funkce a nikdy se nezamknete do menu, které byste mohli narazit do auta vpředu. Existuje však tolik souprav, které by mohly popsat, že to všechno bude mít knihu, takže místo toho vás budeme odkazovat na seznam zařízení níže, pracně přepisovaný v letadle. Abychom to shrnuli, navzdory řízení a silně rušivému ESP (z toho jen 30% může být vypnuto), je to vůz, který se mi líbil na všech úrovních. Pracuje na logickém argumentu pro dodání 0-60 za 6 vteřin, 155 mph, 30mpg a 219g / km, což je výkon téměř V12 u dieselové ekonomiky V6. Ale je to také spokojené a tak pohodlné na řízení. Domnívám se, že v jednom stínu můžu dělat tisíc kilometrů. Kdyby můj současný malý uchazeč najednou skončil, možná bych se ocitl v otázce, "potřebuju nějakého potenciálního majitele LS600h šoféra?"
80%