U verze s dlouhým rozvorem, předpokládajícím, že máte řidiče, můžete určit "Relaxační balíček". To se skládá z toho, co se skládá z křesla Business Class, která při stisknutí tlačítka také posune sedadlo předního spolujezdce vpřed a vzad, takže můžete spát, vychutnat si šampaňské z zabudovaného chladiče, sledovat DVD na velkém vestavěná stropní obrazovka, mají řadu různých typů zadní masáže, nebo dokonce dělají nějakou práci. U 100 kmh je hladina zvuku uvnitř automobilu pouhých 60 dB, nejnižší z jakéhokoli auta, kdekoli. "Nejrychlejší hluk, který můžete slyšet v tomto novém automobilu Lexus, je při rychlosti 60 km / h zvukem vlastního dýchání." (Omlouvám se pozdnímu Davidovi Ogilvymu.) Ale pokud se vám nelíbí ticho, můžete použít standardní 16 reproduktor Mark Levinson "Sound Surround". Lexus vytvořil svůj vlastní zázrak pro svou pozornost věnovanou detailům: "L Finesse", která se mi prohlašuje jako produkt příliš mnoha setkání. Používá také výraz "Pursuit of Perfection". Pro mě by se "Pokračování dokonalosti" dalo lépe shrnout, ale možná to bylo odmítnuto a jednou odmítnuto nemohlo být oživeno. Nicméně není pochyb o tom, že naslouchání každé kritice předchozích modelů LS vedlo k normám, které hraničí s fanatiky. Například během výroby je barva "vodou leštěná" a jakákoliv nedokonalost, která mohla existovat, je buď vyloučena, nebo povrchová úprava je odmítnuta. V minulosti bylo spousta špatného tisku pro barvu, Glass's Guide označující ho jako za méně než 3000 Kč méně než černá, ale bohužel to bere v úvahu pouze chování v minulosti, protože model LS600h má vynikající kvalitu ve vodě leštěné čisté bílé barvě. (Bílé auto na fotografiích je standardní verze s rozvorem).
80%