Od zahájení prodeje je na výběr z pěti motorů - tři jsou benzínové a dva naftové. Nabídka benzínů zahrnuje 1.2 litrové motory s 55 kW či 62 kW a také 1.4 litrový 74 kW motor. Bohužel jsou poněkud zastaralé, alespoň oproti konkurentům, kteří nabízejí menší a flexibilnější přeplňované benzínové motory. Litrový benzínový motor Hundayie by měl tyto nedostatky vykompenzovat, ale od zahájení prodeje není dostupný. Nejprodávanější 1.2 litrový 62 kW motor se hodí na jízdu po městě nebo na venkovských silnicích, dálnici už však zvládá hůř - pro rychlou akceleraci a předjíždění vyžaduje větší otáčky. Nabídka dieselů zní zajímavěji - k dispozici je 55 kW 1.1 litrový a 66 kW 1.4 litrový motor. První varianta je pravděpodobně nejvýhodnější koupí díky točivému momentu 180 Nm, kterého je dosaženo při otáčkách v rozmezí od 1 750 do 2 500 rpm. Také je nejhospodárnější - oficiálně uvedená spotřeba činí 3.2 l/100km a produkce emisí 84g/km. Ti, kteří potřebují automat, mají jedinou možnost - 1.4 litrový 73 kW benzín. Automatická převodovka je založená na principu tradičního hydrodynamického měniče točivého momentu, díky čemuž funguje plynule, ale za cenu výrazného dopadu na emise a spotřebu paliva. Podle oficiálních údajů se spotřeba rovná 6.7 litrům na 100 km a emise 155g/km, takže pokud vám záleží na provozních nákladech, doporučujeme se mu vyhnout. Na silnici je i20 velice uvolněné auto. Vzhledem k působivé kvalitě jízdy po drsných silnicích a výmolech a skvělému zpracování je vidět, že bylo vyrobené v Evropě. Díky excelentní izolaci zvuku jsou i naftové modely mimořádně tiché. I přes komfortní kvalitu jízdy má i20 dobré ovládání - náklon vozidla zůstává pod kontrolou, pokud se tedy náhle nezmění směr jízdy, a velké plus je také docela slušný záběr předních kol. Hlavní ovládací prvky - řízení, pedály a řazení, jsou přesné a práce s nimi je nenáročná. Díky tomu je toto auto ideální pro uvolněnou jízdu, ale nevhodné pro řidiče, kteří si užívají cestování po silnicích III. třídy - ti by určitě měli raději zvolit třeba Ford Fiesta.
80%