S elegantními, jasnými kontrolkami a pozoruhodnými, vysoce kvalitními materiály, působí i20 luxusněji než spousta konkurentů, včetně Suzuki Swift a Opelu Corsa. Přední sedadla jsou pohodlná a poskytují dostatečnou podporu pro záda, zatímco ta zadní disponují dostatečným prostorem ke komfortnímu sezení. Také jsou vybavena dvěma montážními body Isofix pro upevnění dětské sedačky. Objem kufru je solidní - 326 litrů, což je o 36 litrů více než v případě Fordu Fiesta a o 46 litrů více než u Volkswagenu Polo. Kufr má dobrý tvar a široké otevírání, ale jeho nakládací hrana je docela vysoko, kvůli čemuž se může nakládání velkých a těžkých objektů stát oříškem. Tohle je však jen malý nedostatek - i20 je v ostatních ohledech jedním z nejpraktičtějších aut své třídy. Hyundai i20 je vcelku levné auto - v základní S verzi, ale u vyšších tříd se nám dostane lepšího a bohatšího vybavení. Základní S varianty přicházejí s asistentem rozjezdu do kopce, USB konektivitou a vstupem aux-in, ale chybí mu zadní elektrická okna, ALU kola a klimatizace. SE modely jsou pořád cenově dostupné, ale už mají i ALU kola, Bluetooth, klimatizaci, zadní elektrická okna, systém sledování jízdního pruhu a tempomat s omezovačem rychlosti. Třídy Premium přídávají luxusní prvky, mezi které patří vyhřívaná sedadla a volant, parkovací senzory a navigace. Standardní výbava: Základní třída S přichází s dálkovým centrálním zamykáním, elektrickými předními okny, vstupy USB a AUX, 15-palcovými ocelovými koly, šesti airbagy, asistentem rozjezdu do kopce a snímači tlaku v pneumatikách. S Air přidává klimatizaci. S Blue přidává pneumatiky s nízkým valivým odporem a systém stop/start. SE model se může pochlubit 16-palcovými ALU koly, připojením Bluetooth, zadními parkovacími senzory, elektrickými zadními okny, tempomatem s omezovačem rychlosti, volantem s ovládacími prvky audia a telefonu, předními mlhovkami, variabilní podlahou zavazadlového prostoru a systémem sledování jízdního pruhu. Premium přidává LED světla pro denní svícení, automatická světla a stěrače, klimatizaci s automatickým odmlžováním dveří, audio systém o šesti reproduktorech a přední natáčecí světlomety. U Premium Nav se můžeme těšit na navigaci, sedmipalcový dotykový displej a reverzní kameru. Premium SE navíc disponuje panoramatickou střechou, zadními parkovacími senzory, vyhřívanými předními sedadly, vyhřívaným volantem a chromovanou lištou okolo mřížky nárazníku. Premium SE Nav výbavu doplňuje o sedmipalcový dotykový displej s navigací a reverzní kameru.
80%