Ceny začínají na 9,990 liber za základní 1.2S, nyní s chirpím motorem 90PS VTEC spíše než 83PS DSI a přicházejícím pod 120g / km CO2, což znamená, že příští rok bude daň ve výši 30 liber. Platíte za 1.000, - Kč za stejnou dohodu s a / c a slitinami. Ovšem 1.2 není na dálnici dostatečně odvážný, takže je lepší zaplatit 500 liber a další 60 liber ročně a půjdete na 100PS 1.4ES, který je dodáván s mnoha extrami. Dále model, který byl znepokojující majitelé Jazz CVTs, 1.4ES I-Shift automatizovaný manuál na £ 12,290. Naštěstí není potřeba dělat starosti. Ačkoli elektronika posunu zabraňuje krutým změnám, které způsobí točivé reakce, které by mohly poškodit převodovku, je to tlumené a jemné řidiče si ani nevšimnou. Nejde o to, aby se to stalo jako starý CVT, ale nezpůsobuje to, že některé z těchto systémů mohou způsobit zrychlení, a to je velmi efektivní z hlediska emisí CO2, přichází na 120g / km a bude mít nárok na daň ve výši 30 liber v příštím roce. Mimochodem, jak můžete vidět, nový Jazz je opravdu hezké auto, které okamžitě dělá starý model vypadá a vypadá jako box. Jízda a manipulace nejsou tak zábavné jako nová Fiesta, Mazda 2 a SEAT Ibiza, ale jsou rovnocenné se zbytkem třídy. Ovládání trvá jen trochu příliš, než se to zatáčí, ale to není něco, čím byste si koupili Jazz. Nový Jazz je v prodeji ve Velké Británii v říjnu. Ceny nejsou tak tuhé, jak jsem si myslel, že budou, ve srovnání s automobily, jako je nová Fiesta. A protože je nepravděpodobné, že by byly zlevněny, použité hodnoty by se měly udržet velmi dobře. Spousta bývalých majitelů Jazzů bude s tím opravdu šťastná. Podobně, jak se domnívám, bude spousta bývalých majitelů dalších malých vozů, které jednoduše neudělají tolik, kolik Jazz může.
100%