Můžete posunout další stupeň do výbavy EX, který přináší 16-palcová kola z lehkých slitin, které zvyšují ovladatelnost trochu za malou cenu v jízdním komfortu a panoramatické střešní okno, které zabírá asi 2 "zadní světlomet. , navzdory těmto a dalším výhodám, které jsem uvedl níže, bych za tento model neuvedl dalších 1.300 liber, a tak bych se spokojil s ES I-SHIFT na těch skutečně celkem rozumných 12.290 liber. pohon s lehkým řízením, nyní mnohem pozitivnější než staré vozidlo v důsledku změny úhlu kolečka. Přední viditelnost je velmi dobrá kvůli velkým čtvrtým oknům před předními dveřmi, zadní výhledy jsou vynikající v obrovských téměř vnějších zpětných zrcátkách. Dash je pěkně plánován s mnoha místy, aby věci a rozumné velké otočné knoflíky pro vytápění a klimatizace.Nicméně mobilní telefon Bluetooth, ačkoli, takže budete muset koupit aftermarket Parrot nebo podobně.Satnav je buď drahý in-dash možnost, nebo rozumnější dokovací stanici na vrcholu přístrojové desky. Na verzi EX je i-pod zásuvka. Držitelé kelímků jsou plné. V celém kajutě je nejméně deset. K dispozici jsou skladovací prostory, včetně základny levého zadního sedadla. Obouvací podlaha s "dvojitým trnem", v ES spec, dělá nejrůznější zajímavé věci, které obsahují síť pro lahve a dvoukřídlou podlahu, která může být konfigurována čtyřmi různými způsoby, jak oddělit různé druhy nakupování. Celková kapacita zavazadlového prostoru je 366 litrů, což je větší než některé MPV. Neexistuje žádné náhradní kolo, jen souprava pro opravu pneumatik pro menší výpadky, ačkoli nějaký náhradní díl může být volitelný. Na základních verzích bez zdvojeného kmene je dokonce fixace pro náhradní. Uvnitř má stejný systém "kouzelného" sedadla, ale funguje lépe, sklápá se v jednom směru, aniž by musel posunout přední sedadla a držet sklápěcí sklápěče vzhůru, které uvolňují dostatek místa ve středu vozu pro invalidní vozík.
100%