100%
Obsah
Řidičské dojmy
Ceny začínají na 9,990 liber za základní 1.2S, nyní s chirpím motorem 90PS VTEC spíše než 83PS DSI a přicházejícím pod 120g / km CO2, což znamená, že příští rok bude daň ve výši 30 liber. Platíte za 1.000, - Kč za stejnou dohodu s a / c a slitinami. Ovšem 1.2 není na dálnici dostatečně odvážný, takže je lepší zaplatit 500 liber a další 60 liber ročně a půjdete na 100PS 1.4ES, který je dodáván s mnoha extrami. Dále model, který byl znepokojující majitelé Jazz CVTs, 1.4ES I-Shift automatizovaný…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Můžete posunout další stupeň do výbavy EX, který přináší 16-palcová kola z lehkých slitin, které zvyšují ovladatelnost trochu za malou cenu v jízdním komfortu a panoramatické střešní okno, které zabírá asi 2 "zadní světlomet. , navzdory těmto a dalším výhodám, které jsem uvedl níže, bych za tento model neuvedl dalších 1.300 liber, a tak bych se spokojil s ES I-SHIFT na těch skutečně celkem rozumných 12.290 liber. pohon s lehkým řízením, nyní mnohem pozitivnější než staré vozidlo v důsledku…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Nemusím přesvědčit lidi, aby kupovali Jazz. Milují to stejně, a to ze všech rozumných důvodů, které jsem použil v prodeji. Takže není to emoční rozhodnutí založené na samotném pohledu, jak to může být pro Fiat 500 nebo MINI. Je to celý balíček: auto, které udělá vše, co budete chtít, nikdy vás nezklame a nestojí za to hodně. Jazz v roce 2008 vezme všechno, co lidé o starém jazzu milují. Pak to všechno učiní pár kroků dopředu. Získáte ještě více všestranný interiér. Lepší výkon. Vylepšená ekonomika. A také se jim podařilo zvládnout a jezdit lépe, oba méně než brilantní aspekty starého auta, které kupující tolerovali, protože zbytek auta byl tak dobrý. Honda Jazz 2009 Náhled Test Honda Jazz 2009 Full Road Test Honda Jazz 2011 a hybridní silniční test Honda Jazz 1.5 5-rychlostní auto 2012 silniční test
Závěrečné hodnocení
- Šikovně stylizovaný. Vyšší prostor a lepší výkon než originální jazz. lépe řídit. Velmi univerzální. CVT-7 se vrátil v únoru 2011 a nahradil i-SHIFT.
- Šestrychlostní automatizovaná příručka i-SHIFT nevyhovovala a nedala Jazz pod 120 g / km CO2. Problémy s ložiskem převodovky v manuálu.
100%
Honda Jazz na prodej
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 127 715 km
- Cena
- 75 900 Kč
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 265 786 km
- Cena
- 24 000 Kč
- Vyrobeno
- 2020
- Tachometr
- 1 000 km
- Cena
- 509 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 98 379 km
- Cena
- 93 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 127 715 km
- Cena
- 75 900 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 221 615 km
- Cena
- 32 000 Kč
- Vyrobeno
- 2020
- Tachometr
- —
- Cena
- 499 800 Kč
- Vyrobeno
- 2020
- Tachometr
- —
- Cena
- 557 580 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 128 694 km
- Cena
- 96 500 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 103 824 km
- Cena
- 149 000 Kč