Honda Accord se vždy vydala, pokud jde o rohy a tato generace se nijak neliší. Existuje spousta uchopení, aby se Accord cítila velmi bezpečně a odpouštěla jakékoliv drobné chyby ze strany řidiče. Přenášejte trochu příliš rychlosti do rohu nebo brzděte trochu později, než bylo zamýšleno, a Honda bude pokračovat ve vykreslení bezpečného směru kolem ohybu. Tam, kde je tato dobrá práce trochu uvolněna, je průměrný pocit a zpětná vazba od řízení k rukám řidiče. Tam, kde řidiči Ford Mondeo, Mazda 6 nebo BMW řady 3 udržují řidiče v pořádku s tím, co přední kola dosahují, dochází ke znecitlivění odpovědí na řízení vozu Accord, které v konečném důsledku utlumí celkovou jízdu, což je škoda na auto to může být velmi zábavný stroj. To je málo důležité, pokud jde o řízení města, kde Accord lehké posilovače řízení usnadňují pilotní provoz. Je to také výhoda při parkování v těsných prostorech nebo při provádění těch vícebodových městských obratů, které potřebují spoustu otáčení kol. Kryty EX a Type S jsou opatřeny předními a zadními parkovacími senzory, které pomáhají čelit strmému svahu nosu Accord a vysokému zadnímu sedadlu, které dělají omezené manévry jinak nepříjemné. Stejně jako řízení je jízda Accordu oboustranným příběhem. Na dálnici, kde mnoho z těchto Hondas tráví svůj čas, zavěšení provádí dobrou práci vyjednávat mezi tělem auta a nerovnými cestami, aby dosáhla příjemného vypořádání. Není to tak šikovný jako Ford Mondeo, pokud jde o komfort jízdy na dlouhé vzdálenosti, ale Accord stále dává dobrý přehled o sobě. Je to jen škoda, že hluk větru, který je v kajutě slyšet, je zcela zjemněn. Druhou stranou pohodlí jízdy Accord přichází, když vypnete dálnici a znovu se dostanete na méně dobře vyvýšené silnice. Zde se stává neklidné a trochu příliš nedůstojné, aby poskytovalo celodenní pohodlí a soulad. Zvolte model Type S s jeho většími 18palcovými hliníkovými koly, a to je tak zřejmé. Znovuzískáním této dohody jsou benzínové a vznětové motory. Ano, všichni se mohou stát trochu vokální, když se zřítí tvrdě, což je rys motoru Honda, ale nikdy nejsou hrubé nebo hlučné. Vzhledem k tomu, že všechny motory v sestavě přinášejí silné zrychlení, není nijak zvlášť těžké nechat túlavce trochu blíž k jejich limitům rev, než byste mohli s některými soupeři. Benzín s objemem 2,0 litru 156 PS vyhovuje většině potřeb a tvrdí, že ekonomika 40,9 m je pro tuto třídu přiměřená. Rozhodněte se pro výkonnější benzin s objemem 2,4 litru a máte k dispozici 201PS za 0-62 mil / h za 8,1 sekundy na 2,0 sekundy 9,4 sekundy. 2.2-litrová dieselová řada i-DTEC je dodávána ve formách 150 a 180 koní, přičemž první je o objemu 53,3 mpg a druhá 50,4 m jsou asi průměrná pro danou třídu. Nicméně, Accord nyní zaostává na CO2, s nejlepším 138g / km pro 150PS nafta nějaké vzdálenosti za vedoucími třídy. Pokud jde o šestistupňovou manuální a pětistupňovou automatickou převodovku, jsou stejně přesné a příjemné, jak jsme očekávali od převodů Honda.
60%