60%
Obsah
Řidičské dojmy
Honda Accord se vždy vydala, pokud jde o rohy a tato generace se nijak neliší. Existuje spousta uchopení, aby se Accord cítila velmi bezpečně a odpouštěla jakékoliv drobné chyby ze strany řidiče. Přenášejte trochu příliš rychlosti do rohu nebo brzděte trochu později, než bylo zamýšleno, a Honda bude pokračovat ve vykreslení bezpečného směru kolem ohybu. Tam, kde je tato dobrá práce trochu uvolněna, je průměrný pocit a zpětná vazba od řízení k rukám řidiče. Tam, kde řidiči Ford Mondeo, Mazda 6…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Interiér vozu Accord vypadá, že byl navržen dvěma zcela oddělenými divizemi mocné říše Honda. Zatímco ti, kdo jsou zodpovědní za sedadla a pozici řidiče, si zaslouží veškerý úvěr, který jim pomůže, musí být všichni, kdo navrhli palubní desku, ukázat dveře. Vysoce pohodlné sedadlo přivítá řidiče při odblokování široko otvíratelných dveří. Ačkoli Accord je poměrně nízký pro rodinný salon, je snadné se dostat dovnitř a ven. Je také velmi snadné najít skvělou jízdní pozici bez ohledu na to, jak…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Salon Honda Accord se rozšiřuje o stále se rozšiřující rozdělení mezi tradiční rodinné automobily, jako jsou Ford Mondeo a Volkswagen Passat a výkonné stroje jako BMW řady 3 a Audi A4. Téměř chycený v limbo, Accord je dražší než první a chybí elegantní kupující odvolání druhé. To neznamená, že Accord postrádá jakost, koneckonců je to Honda. Detailnost konstrukce a dokonalosti materiálů je mimo výčitky, přesto však Accord nevyvolává odvolání Audi, BMW nebo Mercedes-Benz a rozložení palubní desky je příliš jasné. V Accordu je spousta místa, takže nebudete mít potíže s rodinou nebo přáteli na předních a zadních sedadlech. Omezení tělesa sedanu brání tomu, aby jeho zavazadla přinášela aspirace, a navíc botka není tak prostorná jako některé soupeřící salony. Neexistuje žádná chyba Hondu na štědrost s vybavením v Accord. Krytí ES, ES GT, EX a sportovního typu S mají všestranný luxus a dvě horní úrovně jsou standardně vybaveny koženým čalouněním. V závislosti na zvoleném trim můžete vybrat ze tří motorů a manuálních nebo automatických převodovek. Benzínové motory i-VTEC o objemu 2,0 a 2,4 litru jsou hladké a silné, zatímco 2,2-litrový diesel i-DTEC je nabízen ve výkonech 150 a 180 koní a oba jsou ochotní. Přizpůsobení intenzivního úsilí motorů je ovládání, které ukazuje, že Honda ví všechno o zatáčení v zatáčkách. Řízení je však na nízké úrovni a na většině silnic je zavěšení příliš nepohodlné, aby byla Accord považována za nejlepší v každé třídě. Honda Accord 2008 Road Test
Závěrečné hodnocení
- Vylepšená a hladká. Dobře promyšlený interiér. Ideální s motorem 2.2 i-DTEC. Robustní konstrukce.
- 2.0-litrové a 2.4-litrové motory i-VTEC s automatickou převodovkou méně působivé. Žádná verze hatchback.
60%
Honda Accord na prodej
- Vyrobeno
- 2017
- Tachometr
- 12 000 km
- Cena
- 990 000 Kč
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 178 636 km
- Cena
- 48 000 Kč
- Vyrobeno
- 2003
- Tachometr
- 186 000 km
- Cena
- 69 000 Kč
- Vyrobeno
- 2000
- Tachometr
- 221 982 km
- Cena
- 48 000 Kč
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 239 134 km
- Cena
- 54 000 Kč
- Vyrobeno
- 2003
- Tachometr
- 250 170 km
- Cena
- 69 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 182 907 km
- Cena
- 119 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 186 064 km
- Cena
- 229 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 160 523 km
- Cena
- 140 000 Kč
- Vyrobeno
- 2017
- Tachometr
- 2 921 km
- Cena
- 439 000 Kč