Buďme upřímní. Pokud jste po Mustangu, budete chtít 5.0 V8. Pokud jen tak můžete vytvořit souvislý Vanilla Ice reference. To a to je ten se všemi hlukem a výkonem. Velký 5,0-litr je klasickým americkým motorem svalového vozu. Nejsou zde turbodmychadla. Je to normálně nasazený model V8, který vyvíjí 416PS - více než Mercedes-AMG E 43. Není to tedy moc, ani rychlost. Na papíře se při manuální převodovce zrychluje z 0 na 62 km / h za 4,8 sekundy. S točivým momentem 530Nm to zní jako docela perfektní V8 pro Mustang. Ale podivně to nikdy není tak rychlé. Určitě není tak rychlý jako Mercedes-AMG E 43. Musíte skutečně pracovat s motorem docela těžko získat správný smysluplný výkon z toho. Při nízkých otáčkách chybí tahová síla, jak je vidět na dálnici, kde se snaží zrychlit z 6. rychlostního stupně. Nezní to tak dobře, jak byste očekávali v kabině. Vedle toho je 2,3-litrový motor EcoBoost navržený tak, aby nabízel přeplňovaný výkon s lepší ekonomikou. Je to tentýž motor, který se používá v Focusu RS, a proto přichází se silnou pověstí. Na papíře by měl být dokonalým partnerem pro moderní Mustang s 314PS a 434Nm točivým momentem 3000 otáček za minutu plus 34,5mpg. Musí to ale být šestistupňová příručka. Díky automatickému motoru se motor EcoBoost cítí ponořen, když je naplněn 1620 kg amerického svalového vozu. Předchozí Ford Mustangs vždy vypadaly dobře a dobře fungovaly, ale nedokázaly se dostat, pokud jde o manipulaci a jemnost. Tento Mustang si klade za cíl tento trend a je mnohem lepší vozidlo než jeho předchůdci. Ford dal Mustangu potřebnou aktualizaci a konečně se připojil k nezávislému zadnímu zavěšení. Ve Velké Británii je Mustang standardně dodáván s výkonovým balíčkem, což znamená tvrdší odpružení, větší brzdy a diferenciál s omezeným skluzem. Tyto změny vedly k obrovskému zlepšení. Mustang je stále velké auto - a cítí to - ale je to mnohem lepší v zákrutách, které vám dává spoustu důvěry, když řídíte trochu více účelu. Řízení je stále těžké, ale také citlivé, když je dostatek čelního rukojeti. Mezi další funkce patří volitelné režimy pohonu, které mění úsilí řízení, odezvu škrticí klapky a elektronické řízení stability. Stejně jako Fiesta ST Mustang přichází s vektorovým točivým momentem, systémem, který řídí výkon motoru na jednotlivé kola, aby vozidlo udrželo v chodu. Manuální modely také získají standardní kontrolu startu. To znamená, že je to ještě vozidlo s pohonem zadních kol a na mokrém povrchu budete připomínáni, a to i při zrychlování z nízkých rychlostí. Také to není obzvlášť obratné. Nemusíš muset zápasit s Mustangem celou řadou těsných zákrut, ale zjistíš, že pracuješ velmi tvrdě. Bez námahy to není. Neexistuje žádný převlek, že Mustang je velké auto. V délce téměř 4,8 metru to není daleko od BMW řady 5, ačkoli s Fordem se zdá být hlavně kapota. Co to znamená, je velký otáčející se kroužek - pokud máte těsnou příjezdovou cestu nebo pravidelně budete muset vyjednávat těsné vícepodlažní budovy, zjistíte, že to je boj. Těžká spojka a přezka na V8 znamenají, že je umění řídit Mustang rychle, ale hladce a brzy se dostane do únavy, když jedete v těžké dopravě. Ale na straně plus, jezdí dobře a je dobrým dálničním křižníkem, důkazem jeho amerických kořenů.
60%