Aby lidé přesedlali z větších aut na menší, musíte opravdu vychytat prostor kabiny. Atmosféra je velice důležitá, proto přístrojové desce Fiesty dominuje mimořádný Bluetooth zvukový systém aktivovaný hlasem, který svým intuitivním rozložením připomíná mobilní telefon. Nalevo se nachází tlačítka pro CD přehrávač, rádio, vstup aux, mobil a menu. Napravo jsou zase číselná tlačítka pro mobil a pod nimi tlačítka “Shuffle” a “Scan”. Do rádia můžete pomocí aux vstupu napojit svůj iPod, nebo do něj vložit paměťovou kartu s 2 000 písničkami a systém začne vyhledávat všechny složky a názvy stop, které vám následně ukáže. Kvalita zvuku je také excelentní. Tento systém je dokonce tak dobrý, že se stal součástí výbavy i novějších Focusů. Najdete ho ve vrchní části středu přístrojové desky a je vybavený displejem, na který jde přímo vidět z pozice řidiče, aby neodpoutával pozornost od dění na silnici. I hlavní ovládací prvky topení a ventilace jsou prostě jen jednoduché knoflíky, takže se na ně při manipulaci ani nemusíte dívat. V případě nejvyšších tříd vybavení také máte k dispozici kožený volant dosti podobný těm jako mají Hondy, který je nastavitelný ve dvou osách. Všechny řady jsou vysoce kvalitní a nádherně sestavené. Pokud by se například Audi pokusilo o výrobu auta takové velikosti, pochybuji, že by se jim to podařilo lépe. Vše funguje naprosto precizně a působí skvělým zpracováním. V kabině je dostatek místa pro nohy i hlavu pěti pasažérů, avšak vyšším jedincům možná bude prostor u zadní řady sedadel připadat trošku stísněný - ale to je u aut takovéto velikosti naprosto běžné. Sedadla jsou pohodlná a poskytují spoustu podpory. Kapacita kufru činí 295 litrů a pokud budete chtít rezervní kolo, samozřejmě trošku klesne. Jeden nedostatek však spočívá v tom, že se zadní sedadla nedají sklopit tak, aby vznikla zcela rovná nakládací plocha, tak jako to jde třeba u Hondy Jazz. Ale nemůžete mít všechno. Základní výbava od zahájení prodeje (Říjen 2008): Základní model nese označení Studio a disponuje inteligentním systémem ochrany včetně ABS, předními, bočními a kolenovými airbagy, CD přehrávačem, centrálním zamykáním a elektrickými zrcátky. Řada Style dostává nárazníky i kliky zrcátek a dveří v barvě karoserie a uvnitř nalezneme zvukový systém o čtyřech reproduktorech, elektricky ovladatelná přední okna a dálkové centrální zamykání. Style+ vylepšuje řadu Style o vyhřívané čelní okno Quickclear a klimatizaci. Zetec je nejpopulárnější variantou a přichází s 15-palcovými ALU koly, předními mlhovkami, koženým volantem, chromovanou mřížkou chladiče, chromovanými designovými prvky a estetickým osvětlením interiéru. Zetec S má 16-palcová ALU kola a může se pochlubit hlubším předním nárazníkem, bočními lištami, zadním spojlerem a sportovním odpružením. Titanium je nejluxusnější řadou z nabídky - dostává 16-palcová ALU kola, elektronické ovládání teploty, tónovaná skla, tempomat, automatické světlomety, automatické stěrače, elektrická sklopná zrcátka a autokoberce. ECOnetic je ekonomickou verzí a přichází se sníženým odpružením, pneumatikami s nízkým valivým odporem a speciálně kalibrovaným motorem Duratorq TDCi s objemem 1,6 l. S1600 je sportovní verze, která má ALU pedály, vyhřívané čelní okno Quickclear, prošívaná kožená sportovní sedadla se standardními bočními airbagy, kožený volant, kryt ruční brzdy a řadící páky, plus autokoberce a prahové lišty s nápisem Motorsport. Designová sada zaměřená na exteriér zahrnuje unikátní přední nárazník s rozšířeným spodním krytem, rozšířené boční prahy, velký zadní spojler a difuzor, společně s 17-palcovými ALU koly (u naftových modelů mají 16 palců). Speciální povrchová úprava je dostupná v bílé či modré s kontrastními pruhy Motorsport. Od dubna 2010 přicházejí všechny modely Ford Fiesta s elektronickým stabilizačním programem v základním vybavení.
100%