Tak jako standardní Fiesta je i model ST velice pohodlný s prostorný, má podpůrná sedadla a spoustu místa pro hlavu a nohy pro ty, co sedí na předních sedadlech. Většina vybavení a příslušenství se ve všech řadách podobá standardní Fiestě, ale najdete tu i prvky, které vám připomenou, že se nejedná o žádný obyčejný Ford, jako loga ST, závodní řadící páku a sportovní hliníkové pedály. Můžete vybírat ze tří řad vybavení - ST1, ST2 nebo ST3 - a ani u těch základních se na výbavě nešetřilo, disponují totiž klimatizací, sportovními sedadly, volantem s koženým potahem a připojením Bluetooth. U řady ST2 v interiéru najdete vyhřívaná sedadla Recaro, rádio Sony DAB a čtyřpalcový barevný displej na palubní desce. Řada ST3 navíc přidává také satelitní navigaci, samozatmavovací vnitřní zpětné zrcátko a tempomat. Žádnou z variant bychom neoznačili jako dramaticky rozdílnou, někteří by model ST od standardní Fiesty možná ani nerozeznali, na tom ale není nic špatného. Pro nás je Fiesta jedním z nejlepších menších aut, které si můžete pořídit, a tak je pochopitelné, že společnost Ford raději stavěla na ověřených praktikách namísto toho, aby vše zahodila a začínala od úplného začátku. Fiesta ST se skvěle hodí na každodenní jízdu. Při jízdě po dálnici uvnitř kabiny slyšíte jen nepatrný hluk motoru a v nízkých rychlostech je v ní téměř úplné ticho. Palubní deska je úžasně jednoduchá, stejně tak jako tlačítka pro ovládání klimatizace, rádia i systému infotainment, díky čemuž je jejich ovládání hračka. Díky nastavitelným sedadlům a volantu si bez problému najdete ideální pozici pro řízení, ve které navíc budete mít i skvělý výhled na silnici i přehlednou přístrojovou desku Nicméně to, že Ford nenabízí Fiestu ST v pětidveřové verzi, je docela zklamáním, protože když vzadu povezete několik dospělých, tak pro ně nastupování a přelézání přes sedadla Recaro nebude tak úplně snadný úkol. Lidé, kteří jsou vyšší než 180 centimetrů, by si navíc mohli stěžovat na nedostatek místa na nohy. Kapacita kufru činí slušných 290 litrů, ale pokud se rozhodnete si připlatit za volitelné rezervní kolo, tak se smrskne na 276 litrů. To nezní jako moc, ale na pár menších kufrů a týdenní nákup to je víc než dostatek. Kabina je posetá spoustou klasických držáků nápojů, uložných prostorů a praktických přihrádek. Standardní řady vybavení: Řada ST1 přichází se 17” koly, designem ST, DAB rádiem s funkcí Sync, volantem s koženým potahem, ST autokoberci, dvojitým chromovým výfukem, ST odpružením, předním sklem Quickclear a klimatizací. Řada ST2 přidává halogenové světlomety s LED světly pro denní svícení, DAB rádiem Sony s funkcí SYNC, tónovaná skla pro zajištění soukromí a startovací tlačítko. Řada ST3 má navíc bezklíčkový start, satelitlní navigaci, tempomat, automatická přední světla, stěrače se senzorem deště, automaticky zatmavovací vnitřní zpětné zrcátko, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka s osvětlením nástupního prostoru a elektronický systém pro automatickou kontrolu teploty.
100%