Starý Fiat Panda 4x4 byl trochu hloupý, ale příchod některých špinavých nových motorů to otočil kolem nejnovějšího auta. Je stále navržen tak, aby nabízel rozumný off-road výkon, což je důvod, proč je o 47 mm vyšší než standardní hatchback. K dispozici je výběr 0,9-litrového benzínu TwinAir Turbo spojeného se šestistupňovou manuální převodovkou nebo 1,3 litrovým Multijet dieselem s pětistupňovou manuální převodovkou. Diesel nyní využívá vylepšeného točivého momentu (190 Nm od 145 Nm) a benzín TwinAir má o 40 procent mnohem větší tažnou sílu než předtím. To by mělo znamenat, že je lepší, pokud jde o blátivé a nerovné stopy. Mnoho kupujících se rozhodne pro okamžitě rozpoznatelný dvouválcový benzín TwinAir. Výkon je úctyhodný pro vůz této velikosti, dostává se na 62pm za 12,1 sekundy a na maximální rychlost 103 mph a po městě se může cítit mnohem rychleji. Také získává nízký první rychlostní stupeň, který je navržen tak, aby pomohl se strmými stoupáními. Hodnoty vznětového motoru zaostávají o něco pozadu a rychlost 0-62 mil / h klesne až na 14,5 sekundy; maximální rychlost je pouze 98 mph. Oba automobily jsou na hlučné straně, ale je tu určitý půvab pro zvuk, který vytváří dvouválcový benzín. Manipulace je podle očekávání u vysokého městského vozu. Projíždí rohy a má lehké řízení, což je skvělé pro parkování a těsné manévry, ale může se cítit nepřesně v rychlosti.
80%