Panda 4x4 má stejný vzhled a pocit jako standardní hatchback Panda. Plasty jsou mnohem kvalitnější než předtím a za volantem máte pocit, že jde o mnohem kvalitnější produkt než dříve. Také se vám nepodaří vynechat 'squircles'; tyto čtvercové kruhy jsou téma designu, které běží po celém vozidle, od kliky dveří a volantu až po vzor na plastových deskách. Být "hrubý a tvrdý" verze 4x4, očekáváte, že to bude značné na praktičnosti a to je přesně ten případ s Panda 4x4. Se sedadly nahoru je nákladový prostor 225 litrů, který lze zvýšit na 260 litrů posunutím zadních sedadel dopředu. Úplně sklopte sedadla a užitečná zatížení 870 litrů. Jinde v autě najdete širokou škálu praktických dotyků od cubby díry až po držáky lahví. Sedadlo předního spolujezdce může být dokonce složeno rovně a vytvořit tak stůl. Boty jsou také lepší se širšími dveřmi zavazadlového prostoru a spodním okrajem, což usnadňuje vytahování těžkých nákupních tašek. Tam jsou dvě sedadla vzadu, ale pokud potřebujete nosit více lidí, je k dispozici jako volitelná střední část, opěrka hlavy a bezpečnostní pás. Je tam více místa než dříve, protože Panda 4x4 je delší a trochu širší a vyšší. Stále to není to, co byste nazvali "velký", ale viditelně se zlepšilo vnitřní prostor - zejména pro zadní cestující. Ti řidiči, kteří budou v zimě využívat co nejvíce schopností Panda, s potěšením uslyší, že se nyní rozmrazuje rychleji než kdy jindy. Inteligentní systém Blue & Me "infotainment" spojuje zařízení jako mobilní telefony a MP3 přehrávače s automobilem, a to buď přes Bluetooth nebo USB port. Byl vyvinut ve spolupráci s Microsoftem, ale nemusíte panicovat, pokud vlastníte iPod, protože funguje i s produkty Apple. Brzdové asistence, upevňovací body Isofix a opěrky hlavy jsou součástí standardního bezpečnostního zařízení, ačkoliv ovládání stability ESP je pouze volbou a není standardní ani na horním modelu Lounge. Jediným skutečným otazníkem je ruční brzda, která je trochu lichá a zbytečná. Většina výrobců automobilů se rozhodla pro konvenční ruční nebo elektronickou brzdu. Panda 4x4 je, chytit ho a vytáhnout. Zdá se, že jsou odlišné kvůli odlišnosti a nenabízejí žádnou skutečnou výhodu pro standardní nastavení.
80%