Model 500X byl vyvinut podél Jeep Renegade a sdílel stejnou plošinu a terénní podvozek. Výsledkem je originální off-roader s možností volby dvoukolového nebo čtyřkolového pohonu, přičemž systém řízení točivého momentu slouží k aktivaci zadní nápravy, kdykoli je to nutné. To znamená, že model 500X je vhodný pro ty ve venkovských oblastech a dokonce i modely s pohonem dvou kol na Cross specifikaci budou mít problémy s navigací na ledových silnicích a kopcích díky přidání elektronického diff. Modely s předními koly také získávají nejlepší volby u motorů s benzínovými benzinovými motory 1.6HP a 140PS 1.4 MultiAir, které jsou vybaveny 1,6litrovým naftovým motorem s objemem 1,6 litru o objemu 1,3 litru a 120 koní. Pohon všech kol je k dispozici s dieselovým motorem Multijet s objemem 140 litrů o objemu 2,0 litru a benzinem o objemu 1,4 litru MultiAir o výkonu 170 koní. Na papíře jsou nejvýkonnější dieselové motory, přičemž 1,6 MultiJet vrací 68,9 mpg a 109 g / km CO2, zatímco nejlepším benzínem je 1,4-jednotkový 140PS, který bude mít průměrně 49,6mpg a 133g / km. Modely s pohonem všech kol poskytují větší výkon, ale nižší hospodárnost. Dieselový vznětový motor 2.0 se vrací 51,4 mbar a 144 g / km, zatímco 1,4 benzínu poskytuje 42,2 mph a 157 g / km. Všechny modely jsou velmi dobře ovladatelné, s malým rozložením těla v rozích. Řízení je trochu pomalé, ale nestačí na to, aby řidiči nedokázal pochopit, kolik je k dispozici. Model 500X může být specifikován pomocí 16, 17 nebo 18 palcových kol, ale druhý vyvažuje jízdu s příležitostnými otřesy nad otvory a rychlými nárazy. V důsledku toho doporučujeme přilnout k standardním 16 nebo 17 palcovým kolečkům, přičemž obě zajišťují plynulou a pohodlnou jízdu na všech nejhorších podmínkách na silnici. Podle našeho názoru je model 500X působivý všestranný, s příznivou manipulací a nízkými provozními náklady. Je pravda, že off-road verze jsou drahé, ale je obtížné popřít klasickou a příjemnou povahu 500X. Podporované osvědčeným technologickým systémem Jeep s pohonem všech čtyř kol se snadno vyrovná s britskými zimami, zatímco verze lehčího dvoukolového pohonu se ukáží jako praktické a ekonomické pro ty, kteří se málokdy snaží mimo městské prostředí.
80%