Hlavní silnou stránkou Citroenu C5 je nepochybně kvalita jízdy a hned na druhém místě styl jeho exteriéru. Je ale očividné, že Citroen šetřil časem i penězi na jeho interiéru, který je celkově tak trochu mimo. Základy jsou v pořádku v tom smyslu, že C5 nabízí hodně prostoru v přední i zadní řadě sedadel a také dobrou jízdní pozici - a také jedny z nejpohodlnějších sedadel, které na trhu můžete najít. Nicméně celkové kvalita na tom moc dobře není. V nabídce například není žádná hatchback verze, což je podivné, když vezmeme v úvahu, že většina Opelů Insignia a Fordů Mondeo se prodává právě ve variantě hatchback. Přestože se tedy zadní sedadla dají sklopit v poměru 60/40, páté dveře praktičnost podstatně narušují. Také dost strádá z hlediska úložného prostoru. Dveřní přihrádky jsou dost mělké, úložný prostor pod středovou loketní opěrkou malý a vůbec nejhorší je klasická francouzská přihrádka v palubní desce, která má velikost zavařovací sklenice, protože v ní Citroen zapomněl pojistkovou skříň. C5 se tedy v okamžiku zcela zaplní. Kufr také není zrovna velký. Se svými 439 litry podstatně zaostává za většinou sedanů, na které si vzpomeňte, včetně Volkswagenu Passat, Peugeotu 508 i Fordu Mondeo. Ještě horší je jeho podivný tvar způsobený tím, že do něj zasahují velké oblouky kol. A to nás dostává k hlavní Achillově patě Citroenu C5, kterou je jeho palubní deska. Seskupení všemožných tvarů, obrazovek a povrchů vyvolává dojem, že ji rozdělili na několik malých kousků a každý z nich přiřadili jinému designérovi, který se svým návrhem pokoušel trumfnout ty ostatní. Jen na volantu najdete dvacet různých tlačítek, grafické provedení drobné obrazovky navigace je dost zastaralé a jednotka s LCD displejem, která kombinuje ovládání sterea a klimatizace a je přehlcená tlačítky, by možná vypadala současně někdy v roce 1994. Ani ukazatele na přístrojové desce nejsou moc čitelné. Celkově je to tedy jedno velké zklamání - v porovnání s elegantní a jednoduchou kabinou Volkswagenu Passat je to jako noc a den. S uvolněnou jízdou, kterou C5 poskytuje, to tedy rozhodně vůbec neladí.
60%