Objem prostoru uvnitř se v případě varianty kombi rovná 1 658 litrům - jedná se tedy o největší vůz své třídy. Šířka hatchbackového otevírání v nejmenším bodě dosahuje 1 176 mm a i když je nakládací plocha o něco menší než ve Fordu Mondeo, stále má něco přes dva metry. Ostatní praktické funkce zahrnují oboustrannou podložku do kufru, jejíž povrch z jedné strany připomíná koberec a z druhé je zcela gumový. V kufru najdete také čtyři silná oka pro upevnění nákladu, standardní síť, ochrannou síť mezi nakládacím prostorem a předními sedadly, úložný prostor pod podlahou kufru a boční přihrádky, sklopná zadní sedadla s otvorem pro převoz dlouhých předmětů a otevíratelným zadním oknem, díky němuž nemusíte otevírat celé páté dveře, abyste do kufru uložili pár drobností. Z pohledu cestujících vozidlo působí mnohem prostorněji, jasněji a vzdušněji než už tak prostorný sedan. Vzadu je spousta místa na nohy a podlaha je prakticky rovná, díky čemuž není omezen ani ten, kdo sedí uprostřed. Zadní dveře se navíc otevírají doširoka a mají nízké prahy, čímž podstatně usnadňují nastupování a vystupování starším generacím. V porovnání s vychytanými páčkami na volantu, které předvedly značky BMW a Opel, vypadají ty od Citroenu dost obyčejně. Ani při jízdě nemáte pocit, že by vás obklopovalo tolik pokročilých technologií. Navzdory tomu se však za volantem nachází páčka propojená s tempomatem, která vám umožňuje omezení rychlosti při jízdě. Takže pokud víte, jaká je nejvyšší povolená rychlost v úseku, kterým projíždíte, můžete si ušetřit pokuty z nepozornosti. Omezovač můžete obejít tím, že sešlápnout plyn až na podlahu, díky čemuž můžete rychle předjet kamion na silnici s devadesátkou. Další vychytávkou, kterou však najdete mezi volitelnými položkami, je systém udržování v jízdním pruhu. Jeho účelem je, aby vás vzbudil, když za jízdy usnete a auto začne ujíždět vpravo nebo vlevo. Pod předním nárazníkem se nachází šest senzorů, které zaznamenají, že jste překročili některou z bílých čar bez toho, aniž byste dali výstražné znamení, v rychlosti nad 80 km / h. Pokud k něčemu takovému dojde, systém spustí vibrace na pravé nebo na levé straně sedadla řidiče. Otočná přední světla se také vyjímají na seznamu volitelných položek - u modelů Exclusive jsou standardem, zatímco u verze VTR jsou volitelná. Následují směr, kterým točíte volantem, a dokonce sama rozeznají, zda mají svítit přímo vpřed nebo trošku níže, aby neoslnila řidiče jedoucí naproti. Další dodatečnou funkcí jsou přední a zadní parkovací senzory, které fungují, když couváte nebo jedete na jedničku rychlostí do 10 km / h. Jsou napojené na reproduktory ve voze a pokud se dostanete blízko k nějaké překážce, upozorní vás zvukovým signálem. Nad svými konkurenty, mezi které patří Mondeo, Mazda 6, Primera, 407, Laguna, Avensis nebo Vectra, má Citroen C5 výhodu v tom, že je mimořádně pohodlný. Existuje tedy zřetelný důvod, proč si jej někdo vybral nad ostatními. Je to jediný Citroen, který je stále skutečným hydropneumatickým Citroenem.
40%