60%
Obsah
Řidičské dojmy
Kromě 1.1-litrové jednotky se 44 kW a 1.4-litrové s 54 kW, jsou benzínové motory modelu C3 v zásadě ty stejné, které najdete v MINI nebo Peugeotu. A s modely 1.4 a 1.6 HDi jsme už dávno obeznámeni, protože je dnes nalezneme už ve skoro každém menším evropském autě.
Ovládání je obecně velice povedené, možná jen trošku zkažené řízením, které je až moc lehké, a to hlavně při předjíždění nákladního automobilu nebo autobusu v zatáčkách na úzkých dvoupruhových silnicích. Vozidlo utáhne asi 50 km /…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Čeho si všimnete hned, jakmile nasednete za robustní volant, je velice vkusně zpracovaná přístrojová deska. Volitelný systém satelitní navigace je do vozidla integrován opravdu krásně, ciferníky jsou jasné a celkový dojem je opravdu luxusní - to bychom od supermini od Citroenu stoprocentně nečekali.
Co se týče materiálu sedadel (alespoň u modelu HDI 90 Exclusive, se kterým jsme jeli), jedná se o lehkou formu veluru. Sedadla byla dostatečně pohodlná na to, aby nás usadila na 240 km dlouhou cestu bez jediného škubnutí a motor je prostě úplně úžasný - v tomto případě funguje stejně tak dobře, jako tomu je u jiných vozidel, která pohání. Filtr pevných částic se naštěstí řadí mezi volitelné položky (takže si neříkejte o potíže) a produkce emisí CO2 dosahuje 110 g / km, což je velice slušné.
Nicméně si nejsem jistý čelním sklem “Visiodrive” (jež mimochodem není dostupné u modelů VT ani Airdream). Naše cesta probíhala během velmi slunečného dne, takže každý, kdo se jí zúčastnil, zatáhl střešní roletu, aby se ochránil před slunečními paprsky. Opel zkusil vyrobit něco podobného v případě modelu Astra Sporthatch, ale okamžitě od toho upustil. A co se stane, když srazíte krávu, losa, nebo nedej bože, otočíte auto vzhůru nohama? Jak vás tyto sloupky ochrání?
Citroen demonstroval, jak se sklu daří obstát normální kolizi zepředu, ale dneska bohužel nevíte, co nebo koho můžete po cestě srazit.
Takže i když se mi zamlouvá možnost se při jízdě trošku opálit a jasně vidět semafory, zajímalo by mě, jakou hodnotu bude mít “Visiodrive” pro zákazníky.
Recenze automobilu
Menší hatchbacky jsou na trhu tak hojně zastoupeny, že žádný výrobce nemůže očekávat výrazné prodeje jeho nejnovějšího modelu. Citroen se s tímto původním C3 vydal trošku jinou cestou - udělal ho vyšší a celkově ho upravil tak, aby se trošku více podobal MPV.
Čím se tedy C3 druhé generace liší oproti ostatním a co by vás teoreticky mohlo přimět si ho zakoupit?
Francouzi umísťují semafory jak nad vozovku, tak do úrovně očí, takže pokud nevidíte na ty vysoké, i tak víte, že se máte rozjet,…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Slabé ovládání. Interiér vypadá dobře, ale ve skutečnosti není moc kvalitní.
- Úhledný, drobný hatchback. Využívá několik stejných motorů jako MINI. Motor 1.6 HDi je nejlepší z celé nabídky. Excelentní kvalita jízdy.
60%
Citroën C3 na prodej
- Vyrobeno
- 2002
- Tachometr
- 169 000 km
- Cena
- 39 900 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 132 300 km
- Cena
- 125 000 Kč
- Vyrobeno
- 2003
- Tachometr
- 228 434 km
- Cena
- 45 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 116 370 km
- Cena
- 64 900 Kč
- Vyrobeno
- 2003
- Tachometr
- 205 048 km
- Cena
- 35 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 162 508 km
- Cena
- 64 900 Kč
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 122 837 km
- Cena
- 50 900 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 139 473 km
- Cena
- 99 990 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 156 000 km
- Cena
- 67 000 Kč
- Vyrobeno
- 2003
- Tachometr
- 201 000 km
- Cena
- 29 000 Kč