Prostor okolo řidiče vypadá opravdu vkusně. Sedadla i volant lze nastavit v rámci výšky a dosahu, takže si tu najde ideální jízdní pozici každý, ať už měří metr padesát nebo metr devadesát. Samotná přístrojová deska je digitální, má velký centrální displej, který ukazuje aktuální rychlost, a otáčkoměr, na němž se objevují také informace o teplotě motoru a množství paliva v nádrži. Boční zrcátka se ovládají elektronicky, což je více než příhodné pro někoho, kdo s autem musí zajíždět do úzké garáže nebo parkovat v úzkých silnicích. Akusticky vás při parkování mohou jistit volitelné zvukové senzory, které vás na překážku upozorní dříve než křupání plastových nárazníků. Pokud si připlatíte za tempomat, budete ho ovládat pomocí ovládacích prvků na volantu, kde najdete také tlačítko pro upozornění na překročení povolené rychlosti. V celé kabině najdete spoustu úložných prostorů a přihrádek včetně páru zásuvek umístěných pod předními sedadly. Samozřejmě jsou tu také držáky nápojů a v případě, že si vyberete speciální volitelný balíček, dostanete i sklopné stolky připevněné k opěradlům předních sedadel. Citröen si dal obzvláště záležet na zavazadlovém prostoru, který má kapacitu 305 litrů, je velmi hluboký a ukrývá rezervní kolo v plné velikosti. Aby majitelům usnadnil život, má falešné skládací dno, které lze zvednout do výšky nakládací hrany, čímž při sklopení zadních sedadel vznikne zcela rovná plocha. Lahve, tašky a všechny další věci, které se obvykle kutálejí po celém kufru, zajistíte pomocí unikátního systému Moduboard, který zahrnuje řadu důmyslných úložných prostorů, příček a schránek. Velkým zklamáním, co se týče interiéru, je překvapivý nedostatek prostoru pro nohy a hlavu v zadní řadě sedadel. Děti s tím nebudou mít problém, ale dospělí nad metr osmdesát budou mít problém najít pohodlnou pozici a možná také ucítí, jak se jejich vlasy otírají o strop. O bezpečnost se stará standardní systémy ABS a EBD, automatická varovná světla při nouzovém brzdění, velké tlačítko na palubní desce, kterým zamknete či odemknete zadní dveře, a samozřejmě pět tříbodových bezpečnostních pásů a přední a přední postranní airbagy.
40%