Citroen dodal druhé generaci C1 luxusnější kabinu s menším poměrem obnaženého kovu a celkově sofistikovanějším zpracováním. Pořád si ale zachovává svou funkčnost a odolnost a mimo to i určité designové prvky originálního C1, mezi které se řadí například kruhové otočné větrací otvory a velký tachometr připevněný k vrchní části volantu. To znamená, že máte přístrojovou desku vždy na očích nehledě na to, jakou zaujímáte jízdní pozici. Menší otáčkoměr je bohužel pryč - byl nahrazen digitální verzí v prostoru pravé ruky, ačkoliv trošku působí jako elektronická hračka z 80. let. Uprostřed tachometru se nachází digitální palubní počítač, ten však taky působí poněkud zastarale - trošku jako displej starého telefonu. Do zbytku designu kabiny tedy moc nezapadá. Nicméně tento velký tachometr se lehko čte a volant se dá nastavovat jak v rámci výšky, tak v rámci dosahu, takže je jednoduché najít si tu pravou jízdní pozici. Jeho černé lesklé provedení působí luxusně a dokonce i standardní plastové zpracování je slušné, zatímco nejvyšší modely dostávají volant kožený. Sedadla jsou oproti staršímu C1 velkým zlepšením, jsou širší a poskytují více podpory - budete mít pocit, že sedíte spíše v nich než na nich. Interiér rozhodně vypadá robustně a velice kvalitně, takže i když zde nalezneme tvrdé plasty, nepůsobí lacině, což byste od auta v této cenové hladině mohli čekat. Dobrou úroveň má i z hlediska praktičnosti - vedle řadící páky nalezneme dva držáky nápojů a maou přihrádku vepředu, jenž je ideální třeba pro odložení mobilního telefonu či slunečních brýlí. Dveřní přihrádky jsou docela úzké, ale alespoň palubní deska má slušnou velikost - vejde se do ní vesměs vše, co byste na cestách mohli potřebovat. Oblast, kde se C1 nemůže srovnávat s konkurenty, mezi které se řadí například Škoda Citigo, je prostor. Zadní řada sedadel je velice stísněná - tak, jak by se dalo čekat, prostoru tam není tak bohatě jako u Citiga. A stejně tak jako Škodovka přichází v pětidveřové i třídveřové verzi s výklopnými zadními okny. Kufr je také menší, C1 dokáže pojmout pouze 196 litrů zavazadel, zatímco Citigo i Hyundai 10 disponují kapacitou více než 250 litrů. Nicméně se Citroenu povedlo dosáhnout o 28 litrů většího místa, než má identická Toyota Aygo. Všechny modely, vyjma toho základního s označením Touch, přicházejí se sedmipalcovým displejem umístěným na středové konzoli. Ovládá stereo systém a mediální vstupy pomocí jasné obrazovky a uživatelsky přívětivého rozhraní. Jedna z chytrých funkcí se nazývá Mirror Screen - dokáže promítat obrazovku vašeho chytrého telefonu, a tak jej můžete ovládat, společně s nejrůznějšími aplikacemi, přes dotykový systém. Znamená to, že navigaci můžete zapnout klidně na mobilu, a ušetřit tak za volitelný integrovaný navigační systém. Modely s otevřenou střechou, které jsou známé jako Airscape, přicházejí se zatahovací textilní střechou, která se elektricky stáhne dozadu. Nestáhne se sice úplně jako v DS3 Cabrio, to je ale dobrá zpráva, protože viditelnost dozadu není nijak omezena. Pořád však dodává modelu C1 podobu kabrioletu, avšak s tím rozdílem, že střechu můžete nechat zataženou nebo roztaženou do takové úrovně, která vám v danou chvíli vyhovuje. C1 se dá specifikovat v osmi různých barvách, včetně čtyř variant metalízy, třech stylů kol a čtyř různých provedení čalounění. Textilní střecha je dostupná ve třech barvách - černá, šedá a Sunrise červená. Můžete také vybírat z různých interiérových barevných balíčků - například jej můžete konfigurovat jako krásně bílý či příjemně červený. Balíčky určují barvy prvků, jako je středová konzole, větrací otvory nebo řadící páka. Standardní vybavení: C1 přichází s ABS, EBA, ESP, posilovačem řízení, dálkovým zamykáním, elektrickými předními okny, šesti airbagy, audio systémem s podporou MP3, USB vstupem a LED světly pro denní svícení. C1 Feel přidává klimatizaci, digitální DAB rádio, 7-palcové Touch Drive rozhraní s technologií Mirror Screen a ovládací prvky zabudované na volantu, společně s zpětnými zrcátky a dveřními klikami v barvě karoserie. C1 Flair přichází s 15-palcovými ALU koly Planet a dodatečnými funkcemi, jako je třeba omezovač rychlosti, otáčkoměr, reverzní kamera, elektricky vyhřívaná a nastavitelná zpětná zrcátka, kožený volant a zatmavená zadní okna.
80%