Zatímco Volt může být velmi odlišný od konvenčního vozu pod ním, řízení je velmi jednoduché. Stisknete tlačítko start na palubní desce, řadíte páku řadicí páky do polohy D a vypnete. Je to neuvěřitelně hladké a cítí se velmi podivně, když se vydáte bez zvuku motoru, ale kromě toho je to jako řidič standardního benzinového vozu s automatickou převodovkou CVT. Nejvýraznější rozdíl však představuje výkonnost. Protože Volt je poháněn spíše elektrickým motorem než běžným motorem, má tolik točivého momentu. Ve skutečnosti je jeho 370Nm stejný jako Porsche Cayman S a ve Voltu je k dispozici z nulových otáček, což znamená impozantní výkon od zastavení. Zrychlení z 0-62 km / h trvá 9,0 sekundy a funguje dobře, když chcete vytáhnout sílu, například předjíždění nebo spojování na dálnici. Stejně jako standardní jízdní režim ve vozidle Volt existuje několik dalších režimů včetně režimu Sport, díky němuž plynový pedál reaguje citlivěji, a režim Mountain, který udržuje energii baterie pro jízdu na strmých svazích. Existuje také režim Hold, což znamená, že Volt běží z benzinového motoru, i když je baterie plně nabitá. To je užitečné, pokud míříte do měst s omezenými emisními zónami. Běžící z baterie baterie Volt bude pokrývat 25 až 50 mil. Stejně jako jakékoliv auto, čím efektivněji budete řídit, tím déle bude tento rozsah, ale v každodenní jízdě můžete snadno dosáhnout 40 mil bez jakýchkoli změn ve vašem normálním stylu jízdy. Jakmile se baterie vyčerpá, elektrická energie je generována z 1,4-litrového zážehového motoru, ale ve způsobu, jakým řídí Volt, se nezmění. To přidává dalších 250 mil do dosahu. To, co si někdo zvykne, je způsob práce motoru. Vzhledem k tomu, že vozidlo není přímo napájeno, otáčky motoru a hluk motoru nemají přímý vztah k tomu, když stisknete pedál akcelerace. Od začátku je to úplně divné, jako by mezi plynem a motorem došlo k určitému časovému zpoždění, ale jakmile si na to zvyknete, brzy začnete zcela ignorovat hluk motoru. Volt je příjemný pro jízdu s citlivým řízením a čistou manipulací. Baterie je namontována v podlaze, což znamená nízké těžiště, takže se rozevírá úhledně a má malou roli. Má dobrou přilnavost na přední straně a celkově se cítí uvolněně a hladce a díky tomu je na dlouhých cestách velmi pohodlná. Nabíjení baterie Volt je jednoduché. Kabel je dlouhý šest metrů, který je uložen pod podlahou boty a za použití standardní elektrické zásuvky může být akumulátor zcela nabit během šesti hodin. Existují tři režimy nabíjení - okamžitý režim, zpožděný režim, kdy je nabíjení dokončeno v čase na nastavený čas odjezdu a nakonec režim, kdy jsou nabíjení Volt využívána nejlevnější dostupnou elektřinou (potřebujete mít různé sazby z vašeho poskytovatel elektřiny) v době, kdy ji potřebujete.
80%