80%
Obsah
Řidičské dojmy
Zatímco Volt může být velmi odlišný od konvenčního vozu pod ním, řízení je velmi jednoduché. Stisknete tlačítko start na palubní desce, řadíte páku řadicí páky do polohy D a vypnete. Je to neuvěřitelně hladké a cítí se velmi podivně, když se vydáte bez zvuku motoru, ale kromě toho je to jako řidič standardního benzinového vozu s automatickou převodovkou CVT. Nejvýraznější rozdíl však představuje výkonnost. Protože Volt je poháněn spíše elektrickým motorem než běžným motorem, má tolik točivého…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Vyzvánějící špičkovou technologii pod kapotou, Chevrolet dává modelu Volt stejně moderní design interiéru. První věc, kterou si všimnete, je bílý povrch s vysokým leskem na dveřích a středové konzole, takže se bude cítit spíše jako high-end stereo než auto. Je to samozřejmě jiné a tlačítka citlivá na dotek fungují dobře. Neexistují ani běžné číselníky. Místo toho získá řidič jednu obrazovku, která vám poskytne všechny klíčové informace, jako je rychlost a zbývající vzdálenost. Stejně jako u…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Nejprve může model Chevrolet Volt vypadat jako hybridní vůz. Koneckonců je vybaven elektromotorem, který je zálohován normálním benzínovým motorem. Ale Volt je vlastně plně elektrický vůz, který běží po celou dobu elektrickou energií. Zmatený? Je to vlastně poměrně jednoduché - ve skutečnosti tak jednoduché, že by mohlo znamenat skutečnou revoluci v elektricky poháněných vozidlech. Velkým problémem mají elektrické automobily jejich rozsah. Nissan Leaf má maximální rozmezí 100 mil a to může být…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Rozsáhlé elektrické auto, které může dosahovat až 300 mil. Dobře vypadající se čtyřmi místy. Jedinečný interiér. Pohodlné a rafinované. Může potenciálně vrátit CO2 235mpg a 27g / km.
- Příliš drahé na £ 28,545 i po vládním grantu ve výši 5 000 liber, které vedlo k jeho zániku.
80%