Může to být nejmenší model v řadě X, ale není těžké vidět, že model X1 je založen na BMW řady 3 Touring s velmi podobným vnitřním uspořádáním. Je překvapivé, že některé plasty, nejvíce pozoruhodně kolem řadicí páky, se necítí jako BMW a jsou docela těžké. Naštěstí má zbytek kabiny obvyklou vysoce kvalitní atmosféru, kterou očekáváte od německé firmy s měkkým dotykovým plasty a dobře vybudovaným vzduchem. Je to funkční a snadno ovladatelné, takže i když to není tak luxusné jako interiér BMW X5 (je zde standardní ruční brzda, spíše než elektrická parkovací brzda), stále funguje dobře a cítí přes řadu alternativ na tuto cenu. Hnací poloha je dobrá - mírně zvýšená ve srovnání s normálním salonem, což dává dobrý výhled - ale ne tak vysoko jako 4x4 plné velikosti. X1 není tak velký ani tak vysoký, jak vypadá a sedí po boku BMW řady 3, uvědomíte si, že je to docela kompaktní, což usnadňuje parkování. Jak budete chtít od offroaderu, X1 je velmi praktický. K dispozici je standardní hatchbackový otvor a 420litrový kufr s širokým nákladním prostorem. Zadní sedadla se úplně sklopí, aby se otevřela celková plocha 1350 litrů, která může přenášet velké množství soupravy od jízdních kol až po velké kusy nábytku. Tyto zadní sedadla jsou také velmi pohodlné, s více nohami a výškou, než byste očekávali v automobilu této velikosti. Vybavení od startu (říjen 2009): SE je jediná úroveň vybavení a je vybavena 17palcovými hliníkovými koly s pneumatikami bez rozběhu, zadní parkovací senzory, dvouzónová klimatizace, elektrické ovládání oken, dálkové centrální zamykání, přední mlhové světlomety, Funkce dynamického řízení stability (DSC), která zahrnuje ovládání trakce, ovládání ABS a řízení v zatáčkách v zatáčkách a zadní opěry dětských sedaček ISOFIX. Modely xDrive18d a xDrive20d získají funkci Hill Descent Control, zatímco model xDrive23d je dodáván s různými hliníkovými koly, šestistupňovou automatickou převodovkou, automaticky zrcadlovým zpětným zrcátkem, okolním osvětlením a chromovaným vnějším obložením.
80%