80%
Obsah
Řidičské dojmy
Model X1 je pouze ve Velké Británii jako motorová nafta a navzdory různým odznakům používají všichni stejný motor o objemu 2,0 litru, ale v různých výkonových parametrech. Nejekonomičtější je sDrive18d, který má 143 kohoutů na kohoutku a 320 Nm točivého momentu, ale stále je průměrný 54,3 mph s nízkými emisemi CO2 136 g / km, což znamená, že roční daň z vozu je velmi rozumná. Důvodem, proč je tento model impozantně efektivní, je to, že jde o pohon dvou kol - označený znakem sDrive. Neobyčejně…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Může to být nejmenší model v řadě X, ale není těžké vidět, že model X1 je založen na BMW řady 3 Touring s velmi podobným vnitřním uspořádáním. Je překvapivé, že některé plasty, nejvíce pozoruhodně kolem řadicí páky, se necítí jako BMW a jsou docela těžké. Naštěstí má zbytek kabiny obvyklou vysoce kvalitní atmosféru, kterou očekáváte od německé firmy s měkkým dotykovým plasty a dobře vybudovaným vzduchem. Je to funkční a snadno ovladatelné, takže i když to není tak luxusné jako interiér BMW X5 …
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
BMW X1 je nejmenší model v řadě X a - jak je hrdý na to BMW - byl první prémiový kompaktní SUV na prodej ve Velké Británii před Audi Q3 a Range Rover Evoque. Nenechte se zmást obrázky, X1 je ve skutečnosti mnohem kompaktnější, než se nejdříve objeví, a to je také ceněné, takže je alternativou k vozům Ford Kuga. Ve skutečnosti je to kratší než BMW řady 3 Touring, takže parkování není problém a navíc je velmi dobře ovládán působivým ovládáním a - na neobvykle malé BMW - velmi odpuštěná jízda. Ale…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Kompaktní off-roader s dvou nebo čtyřmi pohony. Car-like řídit. Ekonomický vznětový motor s různými výkony. Užitečné velké boty.
- M Sport modely na větších kolech mají tuhou jízdu.
80%