2.5-litrový turbodmychadlový motor vyvíjí neuvěřitelně vysoký výkon 340 koní, ale užitečnější je krouticí moment 450 Nm od pouhých 1500 ot / min do 5300 ot / min (kde přebírá maximální výkon). A přesto, že při hlubokých jízdách dělá báječné zvuky, je to stejně poslušný jako kotě a je snadné jezdit. Ale pokud chcete výkon, TT RS nezklame. Motor pohání do života s prodloužením akcelerátoru a nárůst rychlosti je okamžitý. Rychlost 0 až 62 km / h trvá pouhých 4,6 sekundy ve verzi Coupe, která je rychlejší než spousta rychlých věcí včetně Nissan 370Z. Pokud nepoužíváte veškerý výkon, je tu velká šance, že se alespoň dostanete k oficiálnímu 31mpg kombinovanému. A na rozdíl od modelu 370Z vydává pouze 214g / km CO2, takže sazby daně z automobilu jsou přiměřené. Pojištění však pravděpodobně nebude tak přátelské. Pokud se rozhodnete pro vozidlo Roadster, budete moci vidět ve svém TT RS a užívat si tohoto převodového motoru a vyzařovat ještě víc. Je to docela foukané, zatímco vítr deflektor je zpátky za tyčinkami a poryvy tendence blast kolem bočních oken. Zkompletujte, je to ještě trochu hlučná jízda na rychlostních silnicích, takže pokud je to relativní klid a klid, musíte se rozhodnout pro Coupe. TT RS je dodáván se standardním pohonem quattro, takže je vždy působivá trakce, a to i ve vlhkém stavu, když vychází z pomalého rohu. To je také patrné při vytažení z křižovatek do rychlého tekoucího provozu. Tato jízda je tak pevná, jak byste očekávali ve vysoce výkonném sportovním autě, ale není to rušivé a na většině povrchů je skutečně docela pohodlné. Manipulace je impozantní také s přesným řízením, ačkoli to může dělat s trochu více pocit. V rohách se prakticky nevztahuje tělo a TT RS se vždy cítí připravený a agilní, což vám dává spoustu důvěry, aby jste ho mohli tlačit. Navzdory všemu tomu však není, že by se to mohlo týkat i Porsche Cayman nebo Boxster. Je těžké dosáhnout stejného snadného průtoku na zkroucené silnici a zatímco TT RS je velmi rychlá, není vždy náročné na náročné silnice.
80%