Druhá generace Audi TT změnila obraz TT. Zatímco mnoho lidí považuje model první generace za mírně měkký, novější model je opravdu skvělý sportovní vůz. A jako by to dokázalo, existuje vysoký výkonový model ve tvaru TT RS. Samozřejmě už existuje impozantní TTS a s výkonem 272 koní je to určitě ne. Ale stejně jako u všech modelů RS v řadě Audi, TT RS přináší věci na další úroveň. Velkým mluvčím bodem je 2,5-litrový pětiválcový turbodmychadlo, které vyrábí 340 koní - to je víc než Porsche Cayman S - což dává vrcholu řady TT čas 4,6 sekundy (4,7 sekundy v Roadsteru, pokud máte počítá se). Tento motor byl jedinečný pro TT RS, původně žádný jiný Audi nepoužil až do startu Audi RS3 v roce 2011. Je to určitě charakteristické s výrazným zvukem a vznešeným výkonem. Audi zajistila, že TT RS stojí mimo zbytek řady TT s agresivním karosérií včetně pevného zadního spoileru a 18palcových hliníkových kol na míru. Je k dispozici jako Coupe nebo Roadster, takže můžete přivést zážitek na vysokém výkonu. Nicméně ani jedna verze není levná a nové ceny na více než 45 000 liber jsou v porovnání s vozy, jako je vynikající Porsche Boxster a Porsche Cayman plus nejnovější BMW Z4. Nemůže to vůbec odpovídat modelům Porsche, pokud jde o potěšení řidiče a TT RS postrádá některé z těch pocitů, které byste očekávali v modelu RS od společnosti Audi. Ale je to stále skvělé auto, které můžete vlastnit a řídit - a ten, který vždy vypadá stylově. Audi TT Coupe 2006 Silniční test Audi TT RS 2009 Silniční test
80%