Kabina vozu TT RS je vhodná pro sportovní vyjížďky, které mu pomohou vyniknout ze standardních modelů TT a první věc, kterou si všimnete, je volant s tlustým lemem s plochým dnem, který je tak dobrý, jak to vypadá. Existuje spousta leštěného hliníkového obložení, které přispívá ke sportovnímu pocitu, včetně kovových pedálů, zatímco sportovní sedadla s opěrnou boční opěrkou jsou ideální pro držení na místě, pokud se rozhodnete dopřát nadšením v jízdě, což je v TT RS velmi lákavé . Kvalita povrchu a konstrukce jsou vynikající a Audi cítil každý centimetrový prémiový sportovní vůz, který měl být. Podrobnosti, jako jsou ventilační otvory s chromovanými kroužky a hluboké voliče, přitahují pouze laskavost. Do kabiny je skutečný pocit kokpitu, ale to neznamená, že je to stísněné a je zde spousta nohou a hlavy, i pro vyšší řidiče. Obě automobily nabízejí spoustu boty i pro golfová hřiště. V kupé je objem 290 litrů a dosahuje až 700 litrů se sklopenými zadními sedadly. Zadní sedadla jsou pro cestující poměrně bezvýznamná, ale jsou užitečná jako extra nakládka na tašky a kabáty. Samozřejmostí nejsou žádné zadní sedadla, ale stále má užitečnou širokou a plochou botu s 250litrovým prostorem. TT RS je vybavena šestistupňovou manuální převodovkou s uzavřeným poměrem a standardně je k dispozici také tlačítko Sport. Díky řadicí páce je plynový pedál citlivější a také otevírá klapku na výfuku, aby se zvýšila hlasitost. U vozů vybavených volitelným systémem tlumení magnetické jízdy je zesílení pevnější pro lepší obratnost v rozích. Existuje dostatek prostoru pro personalizaci s TT RS. Pokud se vám nelíbí spíše zřetelný pevný zadní spoiler, můžete se rozhodnout, že bude mít za sebou bezplatnou výbavu, a necháte vás se standardním zasunovatelným spoilerem. Nicméně, to je jedna z velmi málo cenových možností. 19-palcová kola (vybavená na vozidle na našich fotografiích) jsou o dalších £ 1,200 a s nimi je magnetická jízda Audi nezbytná na dalších 1,125 liber. Jděte na sportovní výfukové potrubí, abyste získali dokonce mnohem úžasnější výfukové znamení a dostanete ještě dalších 850 liber a zároveň odstraníte omezovač rychlosti 155 km / h s maximální rychlostí 174 mil / hod (a do pozice motoru přidáte "uhlíkový designový balíček"), je £ 1300. RS sedačkové sedačky jsou £ 1,580 za pár (nebo překvapivě £ 3,530 s barevně přizpůsobenými sedadly), zatímco DVD satnav je další £ 1,615. Takže je velmi snadné se dostat na území 50 000 liber. To může být důvod, proč společnost Audi omezuje nabídku. To zaručuje exkluzivitu a jejich vzácnost znamená, že budou vždy hledáni, takže každý, kdo si koupí, by neměl příliš ztratit z prodeje. Vybavení od startu (červen 2009): K dispozici je pouze jedna výbava, takže všechny modely TT RS mají 18-palcová hliníková kola s pěti paprsky, sportovní pérování, CD stereo, sportovní sedadla v kůži Nappa, vyhřívané sedačky, vysoce výkonné brzdy, ESP se sportovním režimem, xenonové světlomety s LED denními světly, klimatizace, manuální převodovka s krátkým posunem, multifunkční kožený volant TT RS, sportovní tlačítko, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, elektrická přední okna, pevný zadní spoiler, prodloužení parapetu, dvojité oválné výfukové potrubí a přední a zadní nárazníky TT RS.
80%