80%
Obsah
Řidičské dojmy
2.5-litrový turbodmychadlový motor vyvíjí neuvěřitelně vysoký výkon 340 koní, ale užitečnější je krouticí moment 450 Nm od pouhých 1500 ot / min do 5300 ot / min (kde přebírá maximální výkon). A přesto, že při hlubokých jízdách dělá báječné zvuky, je to stejně poslušný jako kotě a je snadné jezdit. Ale pokud chcete výkon, TT RS nezklame. Motor pohání do života s prodloužením akcelerátoru a nárůst rychlosti je okamžitý. Rychlost 0 až 62 km / h trvá pouhých 4,6 sekundy ve verzi Coupe, která je…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Kabina vozu TT RS je vhodná pro sportovní vyjížďky, které mu pomohou vyniknout ze standardních modelů TT a první věc, kterou si všimnete, je volant s tlustým lemem s plochým dnem, který je tak dobrý, jak to vypadá. Existuje spousta leštěného hliníkového obložení, které přispívá ke sportovnímu pocitu, včetně kovových pedálů, zatímco sportovní sedadla s opěrnou boční opěrkou jsou ideální pro držení na místě, pokud se rozhodnete dopřát nadšením v jízdě, což je v TT RS velmi lákavé . Kvalita…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Druhá generace Audi TT změnila obraz TT. Zatímco mnoho lidí považuje model první generace za mírně měkký, novější model je opravdu skvělý sportovní vůz. A jako by to dokázalo, existuje vysoký výkonový model ve tvaru TT RS. Samozřejmě už existuje impozantní TTS a s výkonem 272 koní je to určitě ne. Ale stejně jako u všech modelů RS v řadě Audi, TT RS přináší věci na další úroveň. Velkým mluvčím bodem je 2,5-litrový pětiválcový turbodmychadlo, které vyrábí 340 koní - to je víc než Porsche Cayman…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Výrazný a výkonný pětiválcový motor. Snadná jízda při nízké rychlosti. Sportovní kabina. K dispozici jako Coupe nebo Roadster.
- Drahé v porovnání se zbytkem rozmezí TT. Není to tak, že by se řídilo stejně jako Porsche Cayman.
80%