Je tu slušná nabídka motorů v řadě TT, ale podle toho, co vyberete, nebudete zklamáni. TT je vždy zábavná a velmi příjemná na tiché zkroucené cestě, když se dostanete na střechu a oceníte lehký design a agilitu TT Roadsteru. Má krásné zákoutí, s opravdovou polohou a sotva jakýmkoli tělem, zatímco tam je spousta uchopení. Verze quattro s pohonem čtyř kol dodávají ještě větší bezpečnost a extra trakce je jistě patrná na mokrých cestách nebo při odbočení z křižovatek na nerovných cestách. Modely s pohonem předních kol jsou naprosto impozantní a trochu víc vzrušující - můžete si všimnout rozdílu, pokud budete řídit model 2.0 TFSI s quattro a pak bez. Je to kvalita jízdy, která může být trochu zasažena nebo ztracena. Jedná se o sportovní vůz, takže můžete očekávat, že bude pevný, ale na standardních kolech to stále ještě odpouští, aby nebylo nepříjemné. Pokud však máte model s volitelnými většími (19-palcovými) slitinami, je to prostě příliš tuhé a dráždí se nad drsnými cestami a výtryskami. Existuje volitelný systém s názvem "magnetická jízda" (standardní na TTS), která umožňuje řidiči měnit nastavení závěsů včetně sportovního režimu, který zpřísňuje jízdu i na náročných silnicích. Při prvním uvedení na trh přišel TT s výběrem krásného znějícího 3.2-litrového benzinového motoru V6 s výkonem 250 koní a 2.0 TFSI s výkonem 200 koní. Model V6 přišel s quattro jako standard, zatímco 2.0 TFSI byl původně pouze s pohonem dvou kol, ačkoli verze quattro byla představena později. Většina lidí si vybrala 2.0 TFSI a je snadné pochopit proč. Jelikož je to přeplňovaný turbodmychadlem, je to víc bzučivé a naléhavé než poněkud rozložený 3.2litrový V6, plus je lehčí a cítí se agilnější v pohybu. Ale možná nejzajímavějším motorem je 2.0 TDI s výkonem 170 koní. Tento motor se používá ve všem, od vozu Volkswagen Passat po Škoda Yeti a skutečnost, že je to diesel common-rail, je mnohem hladší a tišší než starší motory TDI PD (Pumpe Duse), které Audi dříve používal. I když je to model quattro, stále dokáže dosahovat průměrné rychlosti 51,4 m / s, a přesto se těší obrovské rychlosti, zvláště od 50 mph do 70 mph, takže je ideální pro jízdu na dálnici, kde se málokdy musíš vyměnit ze šestého rychlostního stupně. To je díky 350Nm točivého momentu, který usnadňuje každodenní jízdu. Horní řada TT (vedle vysoce výkonného TT RS, který je zahrnut v jeho vlastním přehledu) je TTS, který používá 2,0-litrový motor TFSI, ale zvyšuje výkon až na 272 koní. Je to skutečně odhalení a skvělé jezdit s ještě více zaměřením v zákoutích, zatímco karoserie a jedinečná kola to vyniknou. Rychlost 0 až 62 km / h trvá pouhých 5,6 sekund s manuální převodovkou a je ještě rychlejší, pokud se rozhodnete pro impozantní S tronic automatickou dvojmotorovou spojku (kompletní s pádlovými posuny na volantu), která trvá pouhých 5,4 sekundy. Vstupní model 1.8 TFSI byl spuštěn v březnu 2009, ale rozhodně není špatný vztah v sestavě motoru, jen proto, že má pouze 160 koní. Díky nízké hmotnosti vozu TT tento motor stále funguje dobře s rychlostí 0-62 km / h v délce 7,4 sekundy a je skvěle na cestách s bzučivým výkonem a slušným výkonem. V dubnu 2010 byl revidován TT Roadster a velká zpráva byla, že stávající motor 2.0 TFSI s výkonem 200 koní byl nahrazen novější verzí s výkonem 211 koní. Jedná se o tentýž motor, který ovládá nejnovější Volkswagen Golf GTI a v důsledku toho je doba 0-62 mil / h zkrácena o půl vteřiny na pouhých 6,2 sekundy, což pomohlo v žádném malém pohledu o další 70 Nm točivého momentu. Na cestě byste byli silně přitlačováni, abyste si všimli dalšího výkonu, ledaže jste předtím řídili předchozí verzi, než se přeskočíte do zdokonaleného modelu. Motor nepotřebuje pracovat natolik tvrdě, aby se dostal do napájení, ale stále dodává tento vynikající výnos. Ale kde si všimnete, že rozdíl je u čerpadel. Navzdory dodatečnému výkonu je tento novější motor TFSI hospodárnější a je schopen dosáhnout průměrného výkonu 42,8 mbar v porovnání s 36,7 mph předtím. Emisí také značně klesly, což znamená levnější silniční daně
80%