Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Audi

Recenze a test Audi TT Roadster 2007 - 2015

Recenze automobilů Recenze Audi Recenze Audi TT Roadster 2007 - 2015

80% Audi TT Roadster 2007 - 2015

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (18)

Řidičské dojmy

Je tu slušná nabídka motorů v řadě TT, ale podle toho, co vyberete, nebudete zklamáni. TT je vždy zábavná a velmi příjemná na tiché zkroucené cestě, když se dostanete na střechu a oceníte lehký design a agilitu TT Roadsteru. Má krásné zákoutí, s opravdovou polohou a sotva jakýmkoli tělem, zatímco tam je spousta uchopení. Verze quattro s pohonem čtyř kol dodávají ještě větší bezpečnost a extra trakce je jistě patrná na mokrých cestách nebo při odbočení z křižovatek na nerovných cestách. Modely s pohonem předních kol jsou naprosto impozantní a trochu víc vzrušující - můžete si všimnout rozdílu, pokud budete řídit model 2.0 TFSI s quattro a pak bez. Je to kvalita jízdy, která může být trochu zasažena nebo ztracena. Jedná se o sportovní vůz, takže můžete očekávat, že bude pevný, ale na standardních kolech to stále ještě odpouští, aby nebylo nepříjemné. Pokud však máte model s volitelnými většími (19-palcovými) slitinami, je to prostě příliš tuhé a dráždí se nad drsnými cestami a výtryskami. Existuje volitelný systém s názvem "magnetická jízda" (standardní na TTS), která umožňuje řidiči měnit nastavení závěsů včetně sportovního režimu, který zpřísňuje jízdu i na náročných silnicích. Při prvním uvedení na trh přišel TT s výběrem krásného znějícího 3.2-litrového benzinového motoru V6 s výkonem 250 koní a 2.0 TFSI s výkonem 200 koní. Model V6 přišel s quattro jako standard, zatímco 2.0 TFSI byl původně pouze s pohonem dvou kol, ačkoli verze quattro byla představena později. Většina lidí si vybrala 2.0 TFSI a je snadné pochopit proč. Jelikož je to přeplňovaný turbodmychadlem, je to víc bzučivé a naléhavé než poněkud rozložený 3.2litrový V6, plus je lehčí a cítí se agilnější v pohybu. Ale možná nejzajímavějším motorem je 2.0 TDI s výkonem 170 koní. Tento motor se používá ve všem, od vozu Volkswagen Passat po Škoda Yeti a skutečnost, že je to diesel common-rail, je mnohem hladší a tišší než starší motory TDI PD (Pumpe Duse), které Audi dříve používal. I když je to model quattro, stále dokáže dosahovat průměrné rychlosti 51,4 m / s, a přesto se těší obrovské rychlosti, zvláště od 50 mph do 70 mph, takže je ideální pro jízdu na dálnici, kde se málokdy musíš vyměnit ze šestého rychlostního stupně. To je díky 350Nm točivého momentu, který usnadňuje každodenní jízdu. Horní řada TT (vedle vysoce výkonného TT RS, který je zahrnut v jeho vlastním přehledu) je TTS, který používá 2,0-litrový motor TFSI, ale zvyšuje výkon až na 272 koní. Je to skutečně odhalení a skvělé jezdit s ještě více zaměřením v zákoutích, zatímco karoserie a jedinečná kola to vyniknou. Rychlost 0 až 62 km / h trvá pouhých 5,6 sekund s manuální převodovkou a je ještě rychlejší, pokud se rozhodnete pro impozantní S tronic automatickou dvojmotorovou spojku (kompletní s pádlovými posuny na volantu), která trvá pouhých 5,4 sekundy. Vstupní model 1.8 TFSI byl spuštěn v březnu 2009, ale rozhodně není špatný vztah v sestavě motoru, jen proto, že má pouze 160 koní. Díky nízké hmotnosti vozu TT tento motor stále funguje dobře s rychlostí 0-62 km / h v délce 7,4 sekundy a je skvěle na cestách s bzučivým výkonem a slušným výkonem. V dubnu 2010 byl revidován TT Roadster a velká zpráva byla, že stávající motor 2.0 TFSI s výkonem 200 koní byl nahrazen novější verzí s výkonem 211 koní. Jedná se o tentýž motor, který ovládá nejnovější Volkswagen Golf GTI a v důsledku toho je doba 0-62 mil / h zkrácena o půl vteřiny na pouhých 6,2 sekundy, což pomohlo v žádném malém pohledu o další 70 Nm točivého momentu. Na cestě byste byli silně přitlačováni, abyste si všimli dalšího výkonu, ledaže jste předtím řídili předchozí verzi, než se přeskočíte do zdokonaleného modelu. Motor nepotřebuje pracovat natolik tvrdě, aby se dostal do napájení, ale stále dodává tento vynikající výnos. Ale kde si všimnete, že rozdíl je u čerpadel. Navzdory dodatečnému výkonu je tento novější motor TFSI hospodárnější a je schopen dosáhnout průměrného výkonu 42,8 mbar v porovnání s 36,7 mph předtím. Emisí také značně klesly, což znamená levnější silniční daně

Audi TT Roadster 2007 - 2015

Interiér

Kabina TT je skvělým modelem, jak navrhnout sportovní, rozvinutou a výraznou kabinu. Je skvělé podívat se a dokonce lépe sedět s podpůrnými, nízkoprašnými sportovními sedadly a vysokou centrální konzolí, která dává skutečný pocit kokpitu. Kvalita střihu a povrchové úpravy jsou špičkové a jsou stejně dobře postavené, protože jsou stylové. K dispozici jsou také některé skvělé detaily, jako jsou hluboké nastavené číselníky a kovové obvody na kruhových větracích otvorkách. Všechny spínače a…

Pokračovat ve čtení interiéru

Audi TT Roadster 2007 - 2015

Recenze automobilu

První Audi TT Roadster měl o tom dobrý styl, nicméně nebyl proslulý jeho manipulací. Nebylo to dost případu stylu nad podstatou, ale tam byly další dvousedadlové sportovní automobily, které by měly být lepší a řídit se. Tato druhá generace Audi TT Roadster se zabývala těmito nedostatky - je to skvělá jízda, ostře vypadající, ale stále stejně žádoucí. Díky lehkému designu a spoustě hliníkových desek je to hbité a agilní na cestách s přesným řízením, takže je velice zábavné řídit, bez ohledu na…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Audi TT Roadster 2007 - 2015
  • Audi TT Roadster 2007 - 2015
  • Audi TT Roadster 2007 - 2015
  • Audi TT Roadster 2007 - 2015
  • Audi TT Roadster 2007 - 2015
  • Audi TT Roadster 2007 - 2015
  • Audi TT Roadster 2007 - 2015
  • Audi TT Roadster 2007 - 2015
  • Audi TT Roadster 2007 - 2015
  • Audi TT Roadster 2007 - 2015
  • Audi TT Roadster 2007 - 2015
  • Audi TT Roadster 2007 - 2015
  • Audi TT Roadster 2007 - 2015
  • Audi TT Roadster 2007 - 2015
  • Audi TT Roadster 2007 - 2015
  • Audi TT Roadster 2007 - 2015
  • Audi TT Roadster 2007 - 2015
  • Audi TT Roadster 2007 - 2015

Závěrečné hodnocení

  • Jako ostrý pohon jako verze kupé. Působivý vzhled a pěkné detaily designu v kabině. Dobrý rozsah motorů včetně ekonomického TDI. Velmi málo hlášilo problémy, dokud nedošlo k porušení emisních skandálů.

  • Pevná jízda na 19-palcových kolech, pokud není namontováno magnetické zavěšení. Blustery se shora dolů. Některé problémy v oblasti koksování a spotřeby oleje s brzkými motory EA288.

80%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„reset intervalu vyměny olej opel meriva A 17 dti“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2397 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1343 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 876 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 817 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 720 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2397
    • Škoda Fabia 1343
    • Volkswagen Golf 876
    • Volkswagen Passat 817
    • Škoda Superb 720
    • Ford Focus 488
    • Hyundai i30 478
    • Volkswagen Touran 436
    • Škoda Kodiaq 369
    • Škoda Karoq 349
    • Volkswagen Tiguan 341
    • Kia Cee´d 330
    • Hyundai Tucson 326
    • Škoda Octavia III 322
    • Škoda Rapid 297
    • BMW Řada 3 294
    • Opel Astra 288
    • Ford Transit 285
    • Renault Mégane 285
    • Ford Mondeo 284
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 256
    • Kia Sportage 247
    • Peugeot 308 246

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7597
    • Volkswagen 3963
    • Ford 2418
    • Peugeot 1740
    • Hyundai 1502
    • Renault 1356
    • Citroën 1224
    • Opel 1213
    • BMW 1075
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 924
    • Audi 886

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing