Kabina TT je skvělým modelem, jak navrhnout sportovní, rozvinutou a výraznou kabinu. Je skvělé podívat se a dokonce lépe sedět s podpůrnými, nízkoprašnými sportovními sedadly a vysokou centrální konzolí, která dává skutečný pocit kokpitu. Kvalita střihu a povrchové úpravy jsou špičkové a jsou stejně dobře postavené, protože jsou stylové. K dispozici jsou také některé skvělé detaily, jako jsou hluboké nastavené číselníky a kovové obvody na kruhových větracích otvorkách. Všechny spínače a ovládací prvky pracují s přesností a je tu krásná váha funkcí, jako je spojkový pedál a ruční brzda. Totéž platí pro střechu. Může to být spíše textilní než kovový skládací systém, ale je neuvěřitelně dobře izolován od hluku z vozovky a zima. Také se bez námahy sklopí - žádné úchyty ani rukojeti se neuvolní, jednoduše stisknete tlačítko na středové konzole a za pouhých 12 vteřin se zvedne hladce a tiše. Je užitečné, že může být umístěn (a dolů) až do rychlosti 19 mph, což je užitečné, pokud vás zaujme náhlý pád - nebo dokonce náhlá vlna - a nemůže se zastavit. Na střeše je vyhřívané zadní okno skla, takže v zimě můžete stále vidět zezadu. Je to velmi elegantní složení díky chytrému systému, který skládá pevnou přední část střechy na horní straně látky a vytváří kryt, který je umístěn v jedné rovině s tělem, a eliminuje tak potřebu krytu. Praktičnost není nikdy klíčovou silou pro kabriolet jako TT Roadster, ale Audi je díky praktičtějšímu bootovi praktičtější než jeho předchůdce. Prostor pro zavazadla není přesně vysoký, ale bude se vyrovnávat s dvěma velkými kufry a jednodenní taškou - je zde i řada úložných prostor, z nichž jeden je umístěn za každým sedadlem. Vybavení od zahájení (únor 2007): Standardní vybavení zahrnuje střechu a vítr sportovní sedadla s kůží a čalounění Alcantara mix pro verze 2.0 TFSI nebo plnou kůži pro V6, elektronické ovládání klimatizace, audio generace nové generace kompatibilní s MP3 s jedním CD přehrávačem, plochý štítek s plochým dnem RS ve stylu RS volant a informační systém řidiče (DIS). Kromě celoplošného koženého čalounění, verze V6 přinášejí topení předních sedadel, zdokonalený brzdový systém, vnější balík stylingového světla a čtyřkolový pohon quattro. Kola z lehké slitiny mají 17-palcový design Trapez v designu 2.0 TFSI nebo 18-palcový 10-paprskový model V6. 2.0 TDI zrcadlí známou benzínovou verzi 2.0 TFSI, která nabízí funkce, jako jsou 17-palcová kola z lehké slitiny Trapez, kožené sedačky a čalouněné sportovní sedačky Alcantara, elektronické ovládání klimatizace a audiosystém Audi Concert kompatibilní s MP3, který je kompatibilní s MP3. 1.8 TFSI je vstupní verze, takže jsou vybaveny čalouněnými sportovními sedadly Tetrus, elektrickými okny, poháněnou měkkou špičkou a poháněným větrným deflektorem. Elektronické ovládání klimatizace, audiosystém CD Chorus a informační systém řidiče (DIS) jsou rovněž v továrně vybaveny. S line byla představena v roce 2009 a přidá 18-palcová hliníková kola s pěti paprsky, podvozek sSports snížená o 10 mm, přechod na manuální převodovku s krátkým posunem s rychlejším a dokonce sportovnějším posunem (pokud není spojka S tronic twin-clutch přenos je specifikován). Uvnitř je vyražená linie S pro sportovní sedadla, hliníkové vložky z kartáčovaného hliníku a multifunkční řidítka řady S se třemi paprsky označují značku S na vnitřní straně TT.
80%