80%
Obsah
Řidičské dojmy
Je tu slušná nabídka motorů v řadě TT, ale podle toho, co vyberete, nebudete zklamáni. TT je vždy zábavná a velmi příjemná na tiché zkroucené cestě, když se dostanete na střechu a oceníte lehký design a agilitu TT Roadsteru. Má krásné zákoutí, s opravdovou polohou a sotva jakýmkoli tělem, zatímco tam je spousta uchopení. Verze quattro s pohonem čtyř kol dodávají ještě větší bezpečnost a extra trakce je jistě patrná na mokrých cestách nebo při odbočení z křižovatek na nerovných cestách. Modely s…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Kabina TT je skvělým modelem, jak navrhnout sportovní, rozvinutou a výraznou kabinu. Je skvělé podívat se a dokonce lépe sedět s podpůrnými, nízkoprašnými sportovními sedadly a vysokou centrální konzolí, která dává skutečný pocit kokpitu. Kvalita střihu a povrchové úpravy jsou špičkové a jsou stejně dobře postavené, protože jsou stylové. K dispozici jsou také některé skvělé detaily, jako jsou hluboké nastavené číselníky a kovové obvody na kruhových větracích otvorkách. Všechny spínače a…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
První Audi TT Roadster měl o tom dobrý styl, nicméně nebyl proslulý jeho manipulací. Nebylo to dost případu stylu nad podstatou, ale tam byly další dvousedadlové sportovní automobily, které by měly být lepší a řídit se. Tato druhá generace Audi TT Roadster se zabývala těmito nedostatky - je to skvělá jízda, ostře vypadající, ale stále stejně žádoucí. Díky lehkému designu a spoustě hliníkových desek je to hbité a agilní na cestách s přesným řízením, takže je velice zábavné řídit, bez ohledu na to, který motor si vyberete. Zpočátku to přišlo s motorem 2.0 TFSI a skvělým zvukem o objemu 3,2 litru V6 quattro. Později Audi zahájil TDI, který nemusí znít jako sportovní vůz, ale s prudkým výkonem a působivou ekonomikou 51,4mpg. K dispozici je také vstupní úroveň 1,8 TFSI - k dispozici pouze v Roadsteru - což může znít skromně s pouhými 160 k, ale je velmi živé a dobře se hodí pro TT Roadster. Je to také nejlevnější model Audi TT dostupný. Uvnitř získáte nádherně stylovou kabinu kompletní s kovovými kovovými okrouhlými větracími otvory a originálním pocitem kvality. Audi nepřijala kovovou střechu jako některé malé kabriolety, jako je například Mercedes-Benz SLK, místo toho je přilepená tradiční kapucí. Je to možná ne tak bezpečné, ale je dobře izolováno jak pro chlad a hluk, tak i pro udržení váhy dole, což pomáhá výkonu a manipulaci. Je to také úplně elektricky a ve 12 sekundách je úhledně složen.
Závěrečné hodnocení
- Jako ostrý pohon jako verze kupé. Působivý vzhled a pěkné detaily designu v kabině. Dobrý rozsah motorů včetně ekonomického TDI. Velmi málo hlášilo problémy, dokud nedošlo k porušení emisních skandálů.
- Pevná jízda na 19-palcových kolech, pokud není namontováno magnetické zavěšení. Blustery se shora dolů. Některé problémy v oblasti koksování a spotřeby oleje s brzkými motory EA288.
80%