Audi S7 Sportback používá stejný motor jako S6 a S6 Avant - nový 4.0 TFSI s točivým momentem 420 a 550 Nm. Twin-turbo V8 urychluje pětidveřové kupé z 0 na 62 km / h za 4,9 sekundy a maximální rychlost je omezena na 155 km / h. Kultivovaný osmiválcový motor, který využívá technologii Audi "válce na přání" při částečném zatížení, dosahuje impozantní kombinovanou ekonomiku o velikosti 29,1 m. Hodně z této účinnosti lze přičíst lehkému tělu. Hybridní hliníková konstrukce váží zhruba o 15 procent méně než srovnatelné celokovové tělo. Lehké součásti zahrnují dlouhý zadní kryt, který se standardně otevírá a zavírá. Pod ním je zavazadlový prostor o objemu 535 litrů, který se zvyšuje na 1390 litrů se složenými zadními sedadly sedadel. Audi uvedl na trh S7 Sportback vedle S6 a S8. Ale je to S7, který nejspíš má největší smysl. Pro začátek není žádná zřejmá alternativa a elegantní vzhled S7 funguje dobře jako vysoce výkonný model. Kupující, kteří si vyberou model A7 Sportback, budou mít svůj styl stejně jako cokoli jiného a zaplacení prémie za exkluzivnější model S7 jistě stojí za to. Model S7 dokonale zapadá do účtu jako konečný model v řadě A7 Sportback. Nemusí to být hardcore výkonná verze, ale bezchybný výkon, který nabízí, perfektně zapadá do sofistikovaného a rafinovaného obrazu modelu A7 Sportback. Jeden mírný let v masti pochází z jiného modelu A7 - nového modelu 3.0 BiTDI. Tento dvojitý turbodiesel nabízí obrovský výkon a stejně tak příjemný jako S7, který se cítí stejně rychlý v každodenním řízení. Je to také mnohem levnější a mnohem úspornější, což zřejmě dělá nejpřitažlivější výběr v řadě A7. Audi S7 Sportback 2012 Silniční test Audi A7 2010 Silniční test Audi RS7 Silniční test
80%