Řídicí jednotka RS7 řídí velmi řízeným způsobem. V podstatě jste vyrazili za to, co je v podstatě V4 (se čtyřmi válci typu V8 s dvojitým turbosoustrojím). A to se mění velmi rychle díky 8-stupňovému ZF točivému měniči autobox. Takže pokud nepotlačíte pedál akcelerace, nevíte o potenciálu auta. Takto bylo v kombinovaném cyklu EC 29 mph. Chcete-li se bavit, můžete v nabídce MMI v automobilu zvolit možnost "Dynamic" (Dynamické), čímž se zvýší řízení, ovládání a odezva plynu. Nebo můžete přizpůsobit, jak chcete vozidlo chovat, například zvolit "pohodlí" odpružení a "dynamické" řízení. Ačkoli to dělá některé nádherné zvukové zvuky, to vlastně není kůra, praskat a pop jako AMG Mercedes nebo Jaguar F typu. Není to nejméně zuřivé. Ale je to stále velmi široké vozidlo, takže je třeba dbát na to, abyste nezahrnuli ty drahé 21-palcová kola a pneumatiky při předjíždění, a to spíše než výkon, může omezit předjíždění. A s těmito dvojitými turbosoustroji, které se nacházejí ve věku osmi, může motor opravdu horko. Vyhněte se však systému Dynamic Ride Control: nahrazuje pneumatické odpružení ocelovými pružinami a dělá jízdu tak silnou jako čelist Mike Tyson. Místo toho držte se standardním vzduchovým odpružením, je mnohem lepší a vaše kosti nezaskočí do prachu.
80%