Vstoupte dovnitř a budete přivítáni s elegantní koženou kabinou, která je pohodlná a rafinovaná. Interiér má spoustu hezkých doteků, s pedály a knoflíky vyrobenými z kartáčovaného hliníku. Palubní deska je dobře připravená a obtéká řidič, ale nikdy se cítí intruzivní. Trvalo nám pouhých pět minut, než jsme se stali aklimatizovanými na ovládací prvky a byli jsme opravdu ohromeni displejem hlavy vozu - což ukazuje rychlost vozidla a místní rychlostní limit na čelním skle. Multimediální systém Audi je vynikající a disponuje velkým barevným displejem TFT, který se objeví při zapnutí vozidla. Na displeji se nastavuje manipulace, nastavení osvětlení nebo nastavení zvuku; to také působí jako auto sat nav a seznamy DAB. Většina tlačítek pro použití v automobilových systémech je umístěna na středové konzole, mezi sedadlem řidiče a spolujezdcem, což zbytku kabiny poskytuje čistý a přehledný vzhled. Hnací poloha je dobrá a poskytuje jasný výhled na silnici a všechny čtyři zákoutí vozu. Sedadla jsou naprosto komfortní a váží vás jako dlouho ztracený přítel; jsou však plně nastavitelné pomocí elektronických ovládacích prvků a nastavení obsahuje paměťovou funkci. Řidič a spolujezdec dostává spoustu prostoru pro hlavu a nohy, zatímco zadní sedadla jsou dostatečně velká pro dva velcí dospělé. V obalu je 535 litrů prostoru a toto může být zvýšeno na 1390 litrů zatlačením zadních sedadel dolů. Jak jste očekávali od společnosti Audi, kvalita kabiny je první, vše se cítí dobře a silně sešroubované. Interiérové kůže jsou některé z nejlepších, které jsme viděli v automobilu tohoto typu a dokonce i řadicí páka s perforovanou kůží. Kožený multifunkční sportovní volant s plochým dnem je také dobře zatížený a pohodlný, s množstvím dobře uspořádaných ovládacích prvků, které upravují vše od stereo až po jízdu. RS 7 je vybaveno standardními 20palcovými koly spolu s technologií válce na přání, permanentním pohonem Quattro s pohonem všech kol, sportovní diferencí, vzduchovým odpružením, posilovacím řízením, celoplošným koženým čalouněním, elektrickými sedadly s funkcí paměti, tempomatem, automatické stmívání zpětného zrcátka, automatickou klimatizací, barevným informačním systémem řidiče se sedmi palcovou obrazovkou a rádiem DAB. Standardní vybavení: RS7 je dodáván s hliníkovými koly o rozměrech 20 palců s pneumatikami 275/35 R20, s volbou Audi s třemi režimy plus individuálním režimem, Audi Music Interface a DAB rádiem, všechny LED světlomety s vysokým světlem as variabilním ovládáním světlometů s fotoaparátem na vnitřní zrcátko, prostorový zvukový systém BOSE, výběr z 10 exteriérových barev včetně exkluzivního matného Daytona Gray, tempomat, zatemněné LED světla, luxusní 4-zónová automatická klimatizace, informační systém řidiče s 7palcovým barevným displejem, s dvěma oválnými RS koncovkami, elektricky nastavitelnými vyhřívanými předními sedadly RS Super Sports s vedlejšími funkcemi řidiče, elektricky nastavitelným sloupem řízení, elektromechanickým posilovačem řízení, multifunkčním sportovním volantem se třemi spirály "RS" s hliníkovými přepínacími pádly, funkce RS v nabídce DIS, displej hlavy, vysoce výkonný brzdový systém s 390 mm vlnovou brzdou přední a zadní plus 6 pístů přední posuvné měřítko, matný hliníkový stylový obal včetně potrubí pro nasávání vzduchu s logem Quattro, MMI Navigation plus s dotykovým displejem MMI a 8palcovým barevným displejem TFT, parkovací systém plus vizuální a akustické výzvy, Sportovní diferenciál, přizpůsobené specifikaci RS Adaptivní pneumatické zavěšení s elektronickým ovládáním klapky na všech čtyřech kusech, krycí šachta pro specifické motory RS, prošitá voštinová prošívaná konstrukce Kožená čalounění Valcona s vyraženým logem RS, alcantara a koženými sedadly (bez nákladů) střešní okno, systém sledování tlaku v pneumatikách, ESP, zatahovací zadní spoiler, systém start-stop, Audi Drive Select, hands free rozhraní Bluetooth, vyhřívané přední sedadla, elektrické sedadlo řidiče a spolujezdce, elektrické sklopné a vyhřívané vnější zpětná zrcátka s paměťovou funkcí automaticky zamčené na obou stranách, tempomat, přední středová loketní opěrka, vložky v stříbrném kartáčovém hliníku, čalounění z černé tkaniny a perforované kožené ozubené kolo. Dynamický balíček dodává karbo keramické 420mm brzdy, dynamické řízení, quattro se sportovním diferenciálem, RC sportovní odpružení plus Dynamic Ride Control, maximální rychlost elektronicky řízená na 189.52 mil / h, LED světlomety, automaticky stmívající vnitřní zrcátko, asistenční systém head-up displeje, noční vidění asistent s zvýrazněním odpojených chodců, displej pro omezení rychlosti kamery, parkovací systém plus a reverzní kameru.
80%