Kombinace výkonu supercaru s komfortem a praktickými vlastnostmi pětidveřového kupé, je Audi RS7 nejnovější přírůstek divize výrobce RennSport. Zvenku je model RS7 úžasný do očí, s úžasně tvarovaným tělem, které je vybaveno volně tekoucími liniemi, které se otáčejí od kapoty k botě. Podívejte se pod obrovskou zakřivenou kapotou vozidla a objevíte silnou V8 pohonnou jednotku s výkonem 560PS. Motor je ve skutečnosti stejná jednotka o objemu 4,0 litru, jaká se nachází v modelu RS6, a má kolosální točivý moment 700 Nm a maximální rychlost 174 km / h. V modelu RS7 je V8 elektronicky odbočeno rychlostí 155 km / h, ale za pouhých 3,9 sekundy bude stále pokrývat 0-62 km / h. Oslovený pohon všech čtyř kol Quattro Audi je standardně dodáván spolu s mechanickým diferenciálem, který vysílá 40 procent výkonu motoru dopředu a 60 procent dozadu. Motor je spojen s hedvábně hladkou osmibroukovou převodovkou tiptronic, která může být provozována ve dvou režimech - D a S - s tím, že nabízejí nejvyšší výkon. K ovládání řidiče dochází také ke změně řadicí páky na volantu. Stejně jako většina vozů ve stáji RS, RS7 je rafinovaný, pohodlný a schopný dosáhnout rychlostí puchýřů. Systém Audi s válcem na přání je součástí standardu, takže vozidlo V8 působí jako čtyřválcová jednotka při jízdě s nízkými rychlostmi, což šetří palivo a zvyšuje hospodárnost. Nicméně, klesnout škrtící klapku a V8 se rozplní do života a změní se na supercar. Je neuvěřitelně složený na silnici a nabízí vynikající ovladatelnost. RS7 je také neuvěřitelně odpuštěný a nechá relativních nováčků pocit, že jsou to další Sebastian Vettel. Stejně jako u všech modelů Audis je k dispozici řada možností pro zvýšení výkonu RS7, včetně brzdových kotoučů z uhlíkových vláken a keramiky a dynamického balíku, který zvýší svou maximální rychlost na 189 km / h. Kupující mohou také nastavit nastavení řízení jízdy, což umožňuje řidiči vybrat komfortní nebo závodní režimy spolu se změnami řízení a předpínačů bezpečnostních pásů. Audi RS7 Road Test
80%